rolfen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg har fått øye på en bil jeg har veldig lyst på, men har desverre ikke lappen ennå. Så mitt spørsmål er: Kan man kjøpe bil uten å ha lappen? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja. hahhaa:P vel, du kan kjøre, men du burde ikke! Først og fremst for din egen sikkerhet og andres. Påkjører du noen, gjelder ikke forsikring, og du blir nok fengslet og stilt ansvarlig økonomisk, og dette gjelder store summer Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Ja. hahhaa:P vel, du kan kjøre, men du burde ikke! Først og fremst for din egen sikkerhet og andres. Påkjører du noen, gjelder ikke forsikring, og du blir nok fengslet og stilt ansvarlig økonomisk, og dette gjelder store summer KJØPE bil, ikke "kjøre". Jeg står som førstevalg på å kjøpe en bil. Selger har lyst å selge NÅ, mens jeg ikke får lappen før i august/sept. Og venter jeg, går jeg glipp av gliset. Så, mht. til lover og regler og alt det derre; MÅ man ha gyldig sertifikat for å KJØPE en bil? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Nei, du trenger ikke sertifikat i noe slags form for å kjøpe en bil. Har du cash er det bare å handle. Du får ikke tatt opp billån før du er myndig men det regner jeg med at du vet. Endret 24. juni 2011 av Kent Touch This Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 ups sorry! Hahahhaha:P! Ja, du kan selvsagt kjøpe bil uten å ha førerkort Kjør på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå