Gå til innhold

[Løst] Kommentarfeltet under bildet virker ikke...! ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, dette var da merkelig. Jeg prøvde å registrere meg en konto nå selv og det gikk fint å kommentere med den...

 

Spørsmål: Har din e-postadresse tidligere vært knyttet til en brukerkonto her på diskusjon.no?

Mulig det, har vel såvidt vært innom den siden tidligere ja, husker ikke helt... :whistle:

Lenke til kommentar

Da kan det være det som feiler.. vi skal sjekke det ut!

Har sjekket hvilken e-postadresse jeg var registrert med på diskusjon.no.

Det er den samme IP-adressen som jeg har nå, men e-postadressen slutter nå på @mimer.no istedenfor adsl.no som jeg står reg. med på diskusjon.no. Hvorvidt dette har noe med problemet mht. å få lagt inn kommentar på bilder finner vel dere ut av... ? :roll:

Dersom det er en konflikt ønsker jeg f.eks. å få fjernet den som ender på @adsl.no, men da gir dere vel tilbakemelding og klarerer det med meg først..? :w00t:

Lenke til kommentar

Problemet skal nå være løst!

IKKE helt løst! Jeg får nå IKKE logget meg inn på vanlig måte med min e-post adresse ([email protected]) i ionnloggingsfeltet på digit.no (demoversjonen). Bruker jeg brukernavnet mitt (smorten) på forumet (diskusjon.no) får jeg logget inn, og går jeg da videre til bildegalleriet på digit.no (demoversjone) så får jeg postet kommentar under bilde. Testet det på et av dine skibilder....

Har logget ut på diskusjon.no (forumet) og prøvd å logge inn på digit.no (demoversjonen)men kommer IKKE inn...!!!

Kan du gjøre noe med dette snarest mulig. Thanks! :ohmy:

Lenke til kommentar

Problemet skal nå være løst!

IKKE helt løst! Jeg får nå IKKE logget meg inn på vanlig måte med min e-post adresse ([email protected]) i ionnloggingsfeltet på digit.no (demoversjonen). Bruker jeg brukernavnet mitt (smorten) på forumet (diskusjon.no) får jeg logget inn, og går jeg da videre til bildegalleriet på digit.no (demoversjone) så får jeg postet kommentar under bilde. Testet det på et av dine skibilder....

Har logget ut på diskusjon.no (forumet) og prøvd å logge inn på digit.no (demoversjonen)men kommer IKKE inn...!!!

Kan du gjøre noe med dette snarest mulig. Thanks! :ohmy:

Oooops! Logget meg på den vanlige digit.no og ser der at du har sendt meg PM, beklager at jeg ikke så dette før nå. Da HAR jeg forklaringen vettu.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Problemet skal nå være løst!

IKKE helt løst! Jeg får nå IKKE logget meg inn på vanlig måte med min e-post adresse ([email protected]) i ionnloggingsfeltet på digit.no (demoversjonen). Bruker jeg brukernavnet mitt (smorten) på forumet (diskusjon.no) får jeg logget inn, og går jeg da videre til bildegalleriet på digit.no (demoversjone) så får jeg postet kommentar under bilde. Testet det på et av dine skibilder....

Har logget ut på diskusjon.no (forumet) og prøvd å logge inn på digit.no (demoversjonen)men kommer IKKE inn...!!!

Kan du gjøre noe med dette snarest mulig. Thanks! :ohmy:

Oooops! Logget meg på den vanlige digit.no og ser der at du har sendt meg PM, beklager at jeg ikke så dette før nå. Da HAR jeg forklaringen vettu.... :thumbup:

Prøvde nå å laste inn kommentar etter å ha fått logget på med e-postadressen, men får IKKE lastet inn noen kommentar. Så det er altså KUN når jeg logger inn på diskusjon.no og SÅ går videre med dette brukernavnet inn på bildegalleriet at jeg får lagt inn mommentar på bilder.

Ber om at du snarest ser på dette og ordner det slik at jeg også får kommentere når jeg logger inn med e-postadressen på digit.no (demoversjonen). Unødvendig tungvindt ellers... :ohmy:

Lenke til kommentar

Problemet skal nå være løst!

IKKE helt løst! Jeg får nå IKKE logget meg inn på vanlig måte med min e-post adresse ([email protected]) i ionnloggingsfeltet på digit.no (demoversjonen). Bruker jeg brukernavnet mitt (smorten) på forumet (diskusjon.no) får jeg logget inn, og går jeg da videre til bildegalleriet på digit.no (demoversjone) så får jeg postet kommentar under bilde. Testet det på et av dine skibilder....

Har logget ut på diskusjon.no (forumet) og prøvd å logge inn på digit.no (demoversjonen)men kommer IKKE inn...!!!

Kan du gjøre noe med dette snarest mulig. Thanks! :ohmy:

Oooops! Logget meg på den vanlige digit.no og ser der at du har sendt meg PM, beklager at jeg ikke så dette før nå. Da HAR jeg forklaringen vettu.... :thumbup:

Prøvde nå å laste inn kommentar etter å ha fått logget på med e-postadressen, men får IKKE lastet inn noen kommentar. Så det er altså KUN når jeg logger inn på diskusjon.no og SÅ går videre med dette brukernavnet inn på bildegalleriet at jeg får lagt inn mommentar på bilder.

Ber om at du snarest ser på dette og ordner det slik at jeg også får kommentere når jeg logger inn med e-postadressen på digit.no (demoversjonen). Unødvendig tungvindt ellers... :ohmy:

Hurra! Nå fikk jeg postet kommentar etter å halogget inn på nytt etter at jeg endret passordet på e-postadressen.... :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...