EinarEriksen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Her er de to Android-mobilene som tåler en svømmetur. Xperia Active eller Motorola Defy? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Sony Ericsson Xperia Active var faktisk frisk og tøff . SE bør lage flere mobiler med det designet. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Liker ikke helt det at SE gikk for fotolys framfor skikkelig blits. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nå har vel Motorola Defy fått android 2.2 for lenge siden? Hvis dere har et testeksemplar med 2.1, så sjekk om denne kan oppdateres gjennom et enkelt menyvalg. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Stort pluss at skjermen til Active kan brukes når man er fuktig på fingrene. Når man først kjøper en slik telefon til bruk i maritimt miljø er det et must. På Galaxy S skal det stort sett ikke mer til enn å være klam på fingrene før swiping er direkte vanskelig. Bare det å tørke fingrene litt for dårlig på håndkle er nok. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Liker ikke helt det at SE gikk for fotolys framfor skikkelig blits. Jeg savner også optisk zoom, stativfeste, støtte for CF-minnekort og RAW-filer... 1 Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Jeg har selv en Defy og er veldig fornøyd. Spennende at SE lager en modell med tilsvarende vanntetthet. (sertifisert, noe ikke mange fabrikanter bryr seg med..) Synd med den lave skjermoppløsningen, men det kan jo ha noe med skjermens mulighet til å bli brukt med fuktige fingre. Jeg håper for SE's del det er snakk om mer røff bruk - Defy fungerer helt fint med fuktige fingre: Den møter sin match med fallende dråper. Jeg har prøvd å ha den i dusjen (hadde pizzabestilling underveis!), og dråper på skjermen gjorde den stort sett ubrukelig. Det var da snakk om dråper fra dusjen, ikke våte fingre. Endret 24. juni 2011 av joffeloff Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Lurer på om en slik telefon egner seg i stålverksmiljø.. lyst på ny telefon Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg har selv en Defy og er veldig fornøyd. Spennende at SE lager en modell med tilsvarende vanntetthet. (sertifisert, noe ikke mange fabrikanter bryr seg med..) Synd med den lave skjermoppløsningen, men det kan jo ha noe med skjermens mulighet til å bli brukt med fuktige fingre. Jeg håper for SE's del det er snakk om mer røff bruk - Defy fungerer helt fint med fuktige fingre: Den møter sin match med fallende dråper. Jeg har prøvd å ha den i dusjen (hadde pizzabestilling underveis!), og dråper på skjermen gjorde den stort sett ubrukelig. Det var da snakk om dråper fra dusjen, ikke våte fingre. Har du lyst å se noe ubrukelig (i dette tilfellet et menneske) så se denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=3w33FbvDIAQ Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 God å se det faktisk finne noen telefoner som faktisk er laget for å brukes. Jeg likte veldig godt denne nye Active fra SE. Lenge siden SE har hatt en telefon jeg har falt litt for. Noen som vet om noen ca pris på den? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Må si at Se Xperia Active ser ikke så veldig pen ut...Grei nok:) Defyen er litt penere og se på må jeg si. Og btw, defy har Android 2,2 ikke 2,1...O.o Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Liker ikke helt det at SE gikk for fotolys framfor skikkelig blits. Jeg savner også optisk zoom, stativfeste, støtte for CF-minnekort og RAW-filer... Sjerpings. Fotolys gjør det tilnærmet umulig å ta portretter innomhus, siden en praktisk talt stapper en lommelykt i ansiktet på folk. Endret 26. juni 2011 av hobgoblin Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Har selv en Motorola Defy og den har imponert meg når det kommer til mengden juling den tåler. Lå med en sykkel i rundt 30kmt og den falt ut av lomma mi. Spratt bortover asfalten, plukka den opp, skrudde på skjermen. Ikke hadde den slått seg av og hadde bare noen kosmetiske merker på forskjellige steder. Har ellers latt den få smake både det ene og det andre. Vann har den fått testa også. Ikke klart å knerte den enda noe som jeg synes virker lovende siden eg er litt uforsiktig med mobilen til tider. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Holder en finger på Defy jeg. Man kan instalere 2.3 på denne også, så har jeg lest at man klokke den til 1ghz og kjøre den på det 24/7. Godt med litt større skjerm. Lenke til kommentar
aleksander01 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 digidice: vet at den skal klokkes opp, men motorola her også annonsert at det skal komme en ny defy; defy+ som har 1 ghz prosessor. uansett ville jeg ha valgt defy fremfor active. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg