Chiraen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hei, jeg har nettopp tatt R2 som privatist mens jeg var i militæret, og har nå fått karakteren. Er det noen som vet hvordan jeg får ført denne inn på det elektronsike vitnemålet mitt på nettsøknaden min på samordna opptak? Lenke til kommentar
Quent Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Ta kontakt med den skolen du opprinnelig gikk videregående skole på. Det er de som har ansvar for å gjøre det. Eventuelt må du sende inn "kompetansebevis" til Samordna Opptak (ikke helt sikker på hvordan du gjør det, men du burde finne informasjon om det inne på profilen din på Samordna). Endret 24. juni 2011 av Quent Lenke til kommentar
nienna83 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Du får ikke "overført" noen karakterer elektronisk. Du må vente til du får kompetansebevis i posten, for deretter å sende det inn til Samordna opptak. NB! Du må ha bestilt kompetansebevis på forhånd, ellers får du bare en karakterutskrift og denne godtar ikke samordna opptak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå