Gå til innhold

[Løst] Maksimum størrelse på opplasting av bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her må vi nok inn å pynte litt på lukkertidene ja, stryke på brøken :)

Ok, regnet med det ja... :thumbup:

 

Prøvde også å få lagt inn profilbilde på diskusjon.no og min profil via "Min konto" men funker ikke (kommer heller ikke noen felt for å hente inn bilde eller noen melding for den saks skyld).. Er dette ikke klart ennå kanskje.... ?? :cool:

Lenke til kommentar

My bad, igjen :roll:

 

Nå skal det være fiksa

Fikk lagt inn "avatar" som vises på forum, men profilbildet vises f.eks ikke i bildegalleriet...(la først inn begge via Kontrollpanel som dukket opp som valg når jeg klikket på navnet mitt (din profil)...

 

Når jeg ettrpå gikk inn på min konto så lå det bildet jeg lastet inn via "kontrollpanel" der, men vises alstå fortsatt ikke på bildegalleriet... ??? Lastet det for sikkerthets skyld inn en gang til, denne gangen via "Min konto" -profilbilde.... , vises fortsatt ikke i bildegalleriet, men vises hele tiden sammen med navnet mitt...f.eks. her inne oppe til ve... :hmm:

Lenke til kommentar

Grunnen til at det ikke dukka opp var at endringene først ble hentet etter et døgn. Jeg tvang igjennom en oppdatering og satte ny oppdateringsfrekvens til 10 minutter inntil videre :)

OK, nå vises det ja... :thumbup:

 

Et annet problem er manøvrering fra forum tilbake til bildegalleriet. Finner ingen knapp/snarvei tilbake (har derfor laget en snarvei i "favorittfeltet" i nettleseren inntil videre...

Er snarveien her inne skjult i ett eller annet undervalg som jeg ikke ser... ??? :hmm:

Lenke til kommentar

Du skal egentlig ha "digit.no skin", men her er det tydeligvis noe som feiler...

 

Hvis du velger "digit.no" fra skinvelgeren nederst på forumet skal du få samme type linkrekke øverst i forumet som på digit.no :)

Jau, då forstår seg! Da fikk jeg det til vettu... ;)

 

Ikke lett å finne ut av all ting uten "bruksanvisningen" ...., men fint med en egen "guide" her inne da.... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...