JuC1y Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hei. Jeg sliter med at hver gang jeg skal skrive ut noe så kommer det at skriveren er frakoblet. Alt funket ganske fint for ca to dager tilbake. Igår skulle jeg printe ut noe, men det kom at skriveren er "frakoblet". Jeg har prøvd å gjøre alt som står på veiledningstjenesten, men til ingen nytte. Jeg har prøvd å slå på printeren gjennom programvaren, men det er ikke noe som helst mulighet for det. Jeg fikk opp en lenke hvor det sto at hvis jeg trakk der så ville skriveren bli "online" igjen, men det skjedde ingenting da jeg trakk der. Skriveren jeg har her: HP Photosmart Prem C310 Series. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg antar du kjører en form for Windows. Hvis du åpner listen med printere, høyreklikker på printeren så skal det være et valg hvor man skru av/på tilkoblet/frakoblet. Hvis ikke var det inne på selve printeren og "fil"-menyen til den. Har ikke en Windows med printer her nå, så blir litt vagt, beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå