Joachim_F Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Originalspillet er tilbake i utviklernes eie, og endrer navn. Les hele saken Lenke til kommentar
Fatboy_slim Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det var da flashpoint var bra!! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) (har redigert bort svaret mitt p.g.a. misforståelse) Endret 26. juni 2011 av Sugarbeats Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Av det jeg kan lese kjøpte de ikke merkevaren tilbake, bare spillet... Med andre ord endres ingenting i forhold til fremtidige spill. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Jeg svarte litt for kjapt i går, da entusiasmen tok overhånd etter å ha lest et par linjer (klassisk tabbe), og fikk med meg sammenhengen etterhvert. Jeg har vel sentimental tilknytning til "Operation Flashpoint (Cold War Crisis)" samt forståelse for at B.I.S. innlemmer det som en del av Arma-franchisen. Leste forresten nettopp Marek Španěls jubileumsbrev til de som har fulgt serien gjennom årene. Verdt å få med seg: From Flashpoint to ARMA - 10 Years Later Endret 26. juni 2011 av Sugarbeats Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) unngå potensiell forvirring hos brukere og det brede spillpublikum Ja, for å endre navnet på ett spill som har vært ute i over 10 år vil jo ikke skape forvirring i det hele tatt Kjekt at fremdeles støtter og lager patcher til ett så steingammelt spill. Noe å tenke på for visse andre utviklere som stopper support etter 6 måneder. Endret 28. juni 2011 av -sparks- Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Håper de gjør operation flashpoint til operation flashpoint også nå. Ventet i så mange år på å få noe som IKKE lignet operation flashpoint.. Ble meget skuffet av begge de nyere OPF spillene.. :/ Men GO Bohemian!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå