Nyskjerrigperen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Hei! Jeg har iPhone og skal på festival neste uke. Jeg bestemte meg for å kjøpe et nytt sim kort med kontant, å bruke i en gammel telefon i stedetfor, i tilfelle noe skulle skje med iphonen. Det jeg lurer på er, om jeg registrerer navnet mitt på det nye nr til sim-kontantkort, vil det overgå det normale nummeret mitt?? Eller vil jeg da ha to nummer? Sendte registrerings sms, men det stod at de ikke kunne registrere meg for øyeblikket. Endret 24. juni 2011 av Nyskjerrigperen Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvorfor ikke skaffe seg tvillingsim? Da har du to sim-kort til samme nummer Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja. Du kan ha så mange telefonnummer registrert på deg som du ønsker eller som operatøren tillater. F.eks. tillater Tele2, Ludo, og One Call kun 1 nummer pr person på de billigste abonnementene sine. Kontantkort skal ikke være noe problem. Du vil naturligvis ikke få sms'er eller samtaler fra det vanlig nummeret ditt til det nye så sant du ikke viderekobler dette. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Okei supert! Har chess på både abonnement og kontantkortet. Så det går vel sikkert da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå