Haugland Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Heisan! sitter her i solskinnet å myser på skjermen for å se hva som skjer, jeg har en laptop, en Acer - Aspire 8942g, her om dagen presterte jeg å gleppe et glass vann over tastaturet nå er halve tastaturet mongis, greit nok det, kan bruke et usb tastatur, det som virkelig plager meg er at skjermen står på den laveste lysstyrken, og Fn knappen for å skru den opp er død (hoved Fn knappen fungerer, er pil til høyre som er mongis, og det er fn knappen for å skru opp lysstyrken) finnest det en enkel måte å bytte Fn taster? f.x. skru opp lyssturken fra pilhøyre til, vell, hvilken som helst annen bokstav på tastaturet. Jeg sier enkel, fordi jeg har googla, og ja jeg fant en måte å kunne bytte fn-knapper på, men jeg tror jeg har mer hell med å fikse verdensfred en å 100% gjennomføre den tuten jeg fant. sorry for skriveleifs, ser ikke en pøkk. Mvh, Haugland Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Windows 7? Høyreklikk på batteri-indikatoren nede til høyre på oppgavelinjen - "juster lysstyrke" ... 1 Lenke til kommentar
Haugland Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Windows 7? Høyreklikk på batteri-indikatoren nede til høyre på oppgavelinjen - "juster lysstyrke" ... /facepalm.. yes.. takker x D! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå