Gå til innhold

Trenger hjelp ang. gavekredittkort...

Anbefalte innlegg

Jeg har ett Gavekredittkort fra SpendOn, jeg har det på 300 kr. Og jeg kjøper deretter et abbonnement på TV2Sumo, eller en annen greie, og det trekker meg for 100 Kr. uka. Det som er problemet er at da vil jeg etter en stund gå i minus. Men siden det bare er et gavekredittkort, ikke tilhørt noen, bare kjøpt, med 300 kr. på, så vil de ikke kunne finne eieren? Jeg har så mange slike kort, og lager så mange forskjellige brukere at jeg sikkert har en gjeld på 10.000 nå. Men siden kortet bare er belastet med x-antall penger og ikke tilhørt noen. Så slipper jeg unna, da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Kjøpar sitt namn og kjøpar si adresse (og VISA-kortnr eller anna kortnummer) vert registrert. Då vil kjøpar sitja med åbyrgda om kjøpar ikkje oppgjev kven som har fått dette kortet og evt stadfester utsegna ved ein direkte konfrontasjon i ei evt rettsak. Å melda det stole og sei "difor veit eg ikkje kven som har det" vil vera SÆRS truverdig i ein rettsak etter at det har vore brukt i vekevis...

Lenke til kommentar

Det ser jo ikke ut som at de vet det her, se bunnen av FAQen:

http://spendon.no/informasjon/

Slik jeg leser det så skal brukerstedene gjennomføre transaksjonen online, på meg virker det som det er et hull i systemet her og at det nok er er feks sumo som vil sitte med svarteper her dersom de belaster kortet med mer enn det er på det og allerede har gitt fra seg tjenesten/produktet.

Forstår ikke helt om det er hypotetisk det du skriver eller reelt?

Lenke til kommentar

Det ser jo ikke ut som at de vet det her, se bunnen av FAQen:

http://spendon.no/informasjon/

Du tenkjer på denne utsegna?

SpendOn gavekort er et upersonlig kort, hvor vi ikke kjenner identiteten til mottaker av kortet.

Det er rett nok, av di det er kjøpar sine data som vert registrert ved kjøpet, ikkje mottakar sine. I utgangspunktet er her mottakar "Mr/Mrs X", utan for kjøpar av kortet som gjev gåva, berre kjøpar er kjend pga faktura eller oppgjer med vanleg VISA-kort. Ein vil likevel lett få ei rettsleg kjenning om ein melder for svindel for at kjøpar skal gje dei opplysningene han/ho sit inne med, slik eg skreiv i fyrste innlegget, serleg om dette openbert er medviten og vel planlagd svindel, slik TS skisserer.

Og plutseleg var ikkje mottakar så anonym han/ho trudde meir....

Å kjøpa eit enkelt kort kontant privat og utan å oppgje data kan vera mogeleg. Det er fullt lovleg om seljar godtek det, og eg kjenner ikkje vilkåra for sal av korta hjå Narvesen/7-11. Å kjøpa mange kort på ein gong kontant utan å oppgje personlege data vil vera brot på ymse føresegner. Å kjøpa mange kort i ulike butikkar for å omgå denne plikta vil vera brot på kvitvaskingsregler og -føresegner, og vil lett føra mistanken mot kjøpar sjølv. Å då fanga opp ein slik kjøpar om kjøpar er sett under mistanke har politiet gode verkty og metodar for.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke NOEN info ble oppgitt.

Dette vil i tilfelle vera brot føresegna til han §1 og 2, både frå seljar (Narvesen/7-11) om dei ikkje har registrert det som skal registrerast og frå utgjevar om utgjevar ikkje har registrert kva skal registrerast andsynes fyrste seljar (Narvesen/7-11). Seljar si registeringsplikt er klår etter kvitvaskingslova §4, underpunkt 3.

Vil seljar så gå vidare med saka, vil ho fort få høgste prioritet hjå politiet, som alt som vert ramma av kvitvaskingslova får. Det er til dømes ikkje SÅ vanskeleg å finna ut kva PC transaksjonen vart gjort frå (serleg om han vart gjort visa https), heller ikkje kva fjersynskort abonnementent er knytt opp mot. Serleg ikkje om ting her gjentek seg, altså transasksjon frå same PC eller til same fjersynskort. Og så rullar saka...

Ein er anonym via nettet - til ein gjer noko som kan rettsforfyljgast, og som nokon vil rettsforfylja. Etterpå er ein oftast ikkje så heilt anonym likevel - serleg ikkje om ein gjentaek same handlingen fleire gonger, så mønster legg seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...