sbhh Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hei. Jeg har kjøpt meg en helt ny LG skjerm for spilling generelt, dette er skjermen:http://cdon.no/elektronikk/lg_monitor_23%22_wide_lcd_fhd_3d_16%3a9_vga_dvi_hdmix2_black_70000%3a1_3ms_tilt_120hz-11790653 Problemet mitt er at når jeg setter på 120 Hz og starter opp cs 1.6 (ikke prøvd noe annet spill enda) så strekker ikke bildet seg helt ut på skjermen har to svarte sider. Jeg har et ATI Radeon HD 5850 gfx kort, og hvis det er noe annet dere trenger og vite si ifra. Og jo jeg satt gfx settingsa i cs på widescreen og den laveste resolution jeg kunne ha da og da var det svarte på sidene borte og jeg kjørte 120Hz, men jeg vil ikke ha en så stor resolution jeg vil bruke det jeg har nå som er det laveste av det laveste i cs. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Hei. Jeg har kjøpt meg en helt ny LG skjerm for spilling generelt, dette er skjermen:http://cdon.no/elektronikk/lg_monitor_23%22_wide_lcd_fhd_3d_16%3a9_vga_dvi_hdmix2_black_70000%3a1_3ms_tilt_120hz-11790653 Problemet mitt er at når jeg setter på 120 Hz og starter opp cs 1.6 (ikke prøvd noe annet spill enda) så strekker ikke bildet seg helt ut på skjermen har to svarte sider. Jeg har et ATI Radeon HD 5850 gfx kort, og hvis det er noe annet dere trenger og vite si ifra. Og jo jeg satt gfx settingsa i cs på widescreen og den laveste resolution jeg kunne ha da og da var det svarte på sidene borte og jeg kjørte 120Hz, men jeg vil ikke ha en så stor resolution jeg vil bruke det jeg har nå som er det laveste av det laveste i cs. Nå har ikke jeg ATI kort selv og det er relativt lenge siden jeg klikka i Catalyst control center. Funksjonen du må finne der er "Size/scaling on monitor", for å tvinge drivern til å kjøre fullskjerm/utstrekt skalering uavhengig hvilken oppløsning du bruker i et "fullskjerm program". Sitter selv på en Acer 120hz skjerm med native 1920*1080 oppløsning, men kjører cs i 1024*768 i fullskjerm. Let litt i driverinstillingene, så finner du det sikkert EDIT: gjorde et kjapt google søk, jeg undrer på om det kan være i denne menyen du må endre til "Scale image to full panel size" Endret 27. juni 2011 av KimmiK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå