ChrisDawg Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Jeg ble nettopp ferdig med ungdomsskolen og en jente som jeg har likt veldig lenge spurte om vi skulle finne på noe i sommerferien. Jeg har aldri følt noe så sterkt for en jente før. Hun satt ved siden av meg i omtrent et år og vi snakket hver eneste dag, så jeg kjenner henne ganske godt. Uansett, så fant jeg ut at jeg ikke har fri samtidig som henne, og jeg er redd for at henne kommer til å finne seg en ny når VGS starter. Hva gjør jeg? Jeg har tenkt til å si dette til pappa/mamma som kan kanskje forstå at jeg vil ha fri samtidig som henne. Alle tips er hjelpsomme. Endret 24. juni 2011 av ChrisDawg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Bestemmer foreldrene dine når du har fri? Dere finner nok en dag begge kan Lenke til kommentar
ChrisDawg Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Dette er jo snakk om bestilt ferie til blant annet hellas. Jeg har ikke noe i mot aa droppe en tur til utlandet for aa finne paa noe. Endret 24. juni 2011 av ChrisDawg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Okey, det skrev du ikke så det virket som du skulle jobbe. Uansett, sommeren er lang, finnes alltid tid Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 du er dum hvis du dropper henne for og dra til hellas, og hvis du har snakket med henne i helt år så er det mest sannsynlig at du er i vennesonen hennes kjipt men sånn er det.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Litt enig med R3pulsive, fare for at du har kommet i vennesonen hvis du ikke har vært litt offensiv (eventuelt dama er litt spesiell..) Uansett ville jeg ikke droppet en tur til utlandet for dette, men det er bare meg =) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Er ikke sommerferien 8 uker? Utenlandsferier er sjelden mer er enn 1-2 uker. Dere har ikke fri samtidig, hvilket tilsier at hun også drar på en slik tur. Hvilket tilsier at det er 4 uker igjen å ta av? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Litt enig med R3pulsive, fare for at du har kommet i vennesonen hvis du ikke har vært litt offensiv (eventuelt dama er litt spesiell..) Uansett ville jeg ikke droppet en tur til utlandet for dette, men det er bare meg =) "Vennesonen" er ikke noe amn "kommer" i , man blir plasert der i løpet av de første 5 minuttene man snakker med jenta. Dessuten, så har han brukt et år på å snakke emd henne og har følelser for henne, hvorfor skulel hun ha det noe anderledes? Jenter er ikke romvenser. De er gærne, mangler fornuft, og til tider hsyteriske, men de er fremdeles mennesker, akkurat som gutter Jeg sier "go for it!". Hellas skal ikke noen plasser. Annet enn til et økonomisk hellvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå