Gå til innhold

Test: Sonim XP3300 Force

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes dere tester inn mot feil målgruppe. En snekker e.l. er ikke veldig interresert i veldig stor skjerm, flott kamera og masse underholdning. En slik person vil gjerne bruke telefonen til å ringe og sende sms.

Bare min oppfatning av testen, kan hende at dere hadde et formål med dette, men jeg føler at resulatet/karakteren blir berørt av uinterresante ting for målgruppen.

Lenke til kommentar

Syntes dere tester inn mot feil målgruppe. En snekker e.l. er ikke veldig interresert i veldig stor skjerm, flott kamera og masse underholdning. En slik person vil gjerne bruke telefonen til å ringe og sende sms.

Bare min oppfatning av testen, kan hende at dere hadde et formål med dette, men jeg føler at resulatet/karakteren blir berørt av uinterresante ting for målgruppen.

Som det står i testen

Det er ikke så lett å sette én enkelt karakter på denne telefonen. Den er vanskelig i bruk og er teknologifattig, samtidig som den dyr i forhold til sammenlignbare telefoner. Samtidig er dette den mest solide mobilen du får tak i, og for de som gjerne betaler for den egenskapen og bare skal snakke i telefonen og sende tekstmeldinger kan XP3300 være helt perfekt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 år senere...

Ser lovende ut. Etterlyser smartmobil som tåler like mye juling. Kjøpte nyeste CAT tlf og den var et råskinn, men ble skuffet over den dårlige ytelsen. Det var forventet, men ikke at den skulle være så treg.

Håper dette kommer på markedet snart

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...