EinarEriksen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Dette er mobilen for de som ikke er redd for å få skitne fingre. Test: Sonim XP3300 Force Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Kan vi forvente en av disse legendariske knusevideoene dine iløpet av sommeren? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Til høsten kommer knusevideoen som knuser alle knusevideoer Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det høres, mildt sagt, strålende ut! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dette må være den slankeste telefonen på markedet! Lenke til kommentar
kjolenmin Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Syntes dere tester inn mot feil målgruppe. En snekker e.l. er ikke veldig interresert i veldig stor skjerm, flott kamera og masse underholdning. En slik person vil gjerne bruke telefonen til å ringe og sende sms. Bare min oppfatning av testen, kan hende at dere hadde et formål med dette, men jeg føler at resulatet/karakteren blir berørt av uinterresante ting for målgruppen. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Syntes dere tester inn mot feil målgruppe. En snekker e.l. er ikke veldig interresert i veldig stor skjerm, flott kamera og masse underholdning. En slik person vil gjerne bruke telefonen til å ringe og sende sms. Bare min oppfatning av testen, kan hende at dere hadde et formål med dette, men jeg føler at resulatet/karakteren blir berørt av uinterresante ting for målgruppen. Som det står i testen Det er ikke så lett å sette én enkelt karakter på denne telefonen. Den er vanskelig i bruk og er teknologifattig, samtidig som den dyr i forhold til sammenlignbare telefoner. Samtidig er dette den mest solide mobilen du får tak i, og for de som gjerne betaler for den egenskapen og bare skal snakke i telefonen og sende tekstmeldinger kan XP3300 være helt perfekt. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Salonggeværtesten er et must! Det er ikke en ordentlig arbeidsmobil før den tåler 22. ammunisjon på rundt 100 meter Lenke til kommentar
Rakessh Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det var å sikte lavt. Er ikke skikkelig arbeidsmobil før den tåler en runde 22 Juli... 1 Lenke til kommentar
PRIME_NOR Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Ser lovende ut. Etterlyser smartmobil som tåler like mye juling. Kjøpte nyeste CAT tlf og den var et råskinn, men ble skuffet over den dårlige ytelsen. Det var forventet, men ikke at den skulle være så treg. Håper dette kommer på markedet snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg