rsarsa Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei! Jeg har en Celeron2.2 uten skjermkort...d.v.s den har intel integraded graphics. Har ingen ledige AGP spor, men tre pci spor. Kan noen anbefale et bra PCI kort for spill? Helst 128 mb.... Gjerne pris hvis noen vet dette? Takk! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bra-til-spilling PCI kort finnes vel ikke, det måtte eventuelt være et Radeon 9000 np med 128 MB minne. Dette har faktisk en ganske akseptabel ytelse... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Sapphire Radeon 9000 Atlantis 128MB DDR PCI koster bare kr. 745 hos Komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=3&s=pl Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 høres bra ut dette... er det noen som har brukt PCI skjermkort før? Er det bare ræva eller går det greit? Bare jeg får kjørt postal2/gta3 så skal ikke jeg klage.... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Tror det skal gå bra. Hvis ikke er det jo ikke verre enn å sende kortet tilbake igjen. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Det som er merkelig, er at jeg ikke finner dette kortet med PCI på produsentens hjemmeside....? Jeg er litt grønn når det gjelder moderne grafikkort, er det noe spesiellt jeg bør tenke på? Slik at kortet faktisk virker på pc`en? Det eneste jeg har i bakhodet er at jeg må ha et PCI kort..... Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 høres bra ut dette...er det noen som har brukt PCI skjermkort før? Er det bare ræva eller går det greit? Bare jeg får kjørt postal2/gta3 så skal ikke jeg klage.... Jeg har nettopp satt Raedon 9000 128 mb kort inn i en maskin med 1,2 Duron. 256 MB minne. Spilte Colin 3 helt uten problemer. (ikke det mest krevende spillet da) Grafikken fungerte i hvertfall overraskende... Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Ok, men satt du inn PCI utgaven av dette kortet? Funderer på om det finnes med PCI, eller om det er en skrivefeil hos komplett.no...? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ok, men satt du inn PCI utgaven av dette kortet?Funderer på om det finnes med PCI, eller om det er en skrivefeil hos komplett.no...? Ja det var med PCI og det ble kjøpt hos Komplett for noen uker siden. Løp og kjøp om du MÅ ha pci. Tror det kortet er den beste løsningen når du må ha PCI Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bare søk i prisguiden på "PCI Radeon|Geforce" så får du opp ganske mange treff. Det billigste 128MB-alternativet er Radeon 9000 fra www.PCutstyr.no til bare 720kr. Det har til og med TV-utgang, vanlig VGA og DVI-utgagner. Jeg kunne ikke finne noen bedre kjøp enn det, selv i dyrere prisklasser. En ting til: Det kortet støtter to samtidige skjermer. Hvis du senere en gang kjøper deg nye PC så kan du ta med deg det kortet for å få støtte for hele 4 skjermer til sammen. Det er i hvertfall noe jeg drømmer om. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 ok takker for all informasjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå