protoneedhelp Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg har en budsjett på 1500 kroner. Hva er mest aktuelt å gi i gave til en som er snart 1 mnd gammel? Jeg var på toysrus ment fant ikke noe som jeg synes er passende. I følge hans foreldre skal han arve lekestol med hjul av sin fetter, denne stolen kan han bruke om ca. 5-6 mnd. Klær har han også arvet. Masse klær. Alle størrelser. Fettern hans er 10 mnd eldre enn han, så han har masse klær å bruke i fremtiden. takk på forhånd Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Lekegrind, reiseseng og noe til senere er også greit for foreldra å ha liggende. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 En veldig fin bamse. Kjøpte det til en slektning når han var nyfødt, nå, flere år senere så tar han den fremdeles frem og sier ''denne her kjøpte du til meg!'' Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Jeg har en budsjett på 1500 kroner.[...] Bruk ~300,- på en helt ok standardbamse, og de resterende 1200 på noe som vil være kult når ungen blir større. Akkurat hva det er er litt avhengig av "lokale forhold". Men en skikkelig god spikkekniv (som far tar vare på til det er trygt å la gutten bruke slikt), en bankkonto med 1200 penger som er sperret fram til han fyller 15 (f.eks) eller en flaske (eller 3) champagne som tåler 18 års lagring er forslag som bør være dugelige. Endret 24. juni 2011 av M98kF1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Kan tenke meg en bamse som noen andre nevner, og resten av pengene i et aksjefond? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 En flaske vin fra året han ble født som kan bli servert i bryllupet hans 4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Helt ærlig, unger trenger INGENTING til 1500 kroner når de har alt det du nevner. og det sier jeg som småbarnsfar, men det er jo kos med en ordentlig bamse Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Helt ærlig, unger trenger INGENTING til 1500 kroner når de har alt det du nevner. og det sier jeg som småbarnsfar, men det er jo kos med en ordentlig bamse tenkte på bamse jeg også! Men når jeg tenker på hvor mye støv det er i en bamse, så... fjerna jeg bamse fra lista Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Uro eller nattlys. Det finnes spennende varianter av det også, ikke bare de kjedelige greiene fra fisher price og clas ohlson. Denne fikk vi til jenta vår på 1års dagen hennes, og jeg takket gudene for den, og forbannet dem for at vi ikke hadde skaffet oss en før. De oppvåkningene på natta som fikk oss opp av sengen, for NOE måtte roe henne kunne vi sove oss rett gjennom, samtidig som hun hadde det som plommen i egget. Har også hørt mye fint om twilight turtle nattlampen. Har også hørt mye fint om mp3-spillere for baby. Du kan gå inn på Baby Einstein og kjøpe babytilpasset klassisk musikk til å putte innpå. Mp3-en er jo laget for at små barn skal kunne bruke den, og er merket med 6 måneder pluss, men jeg er rimelig sikker på at den kan spille musikk til yngre unger også. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Med mindre det er mye allergi i familien så spiller vel ikke støvet i en bamse noen rolle... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) 1500? Sett pengene i aksjefond eller opprett en sparekonto i hans navn. Om en eventuell gave koster 1500 eller 15, er utenfor et spedbarns fatteevne. Endret 3. juli 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå