musis Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 hei jeg treng litt hjelp her, har et problem som jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre det, jeg har veldig lyst på nytt kabinett enten et full tower lian li eller corsair 800d, men mangler peng til det, men så tenkte jeg å selge ps3en med 13 spill og 1 hånkontroller, ps3en har noen skrapemerker som den fikk etter jeg drev på med å flytte til leilighet, men ellers funke den helt 100% og jeg lure på kor mye jeg kan selge den for, for å kunne kjøpe lian li eller corsair 800d, og om jeg burde selge ps3en for å kjøpe kabinett Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Kan du ikke bare selge etter bud? Den som gir mest får varen, ofte den enkleste måten hvis du er usikker på pris. Tviler på du kan få så mye mere en 1500 kr, alt avhenging av hvordan konsollen er brukt. Er det slim versjon eller den 60 GB versjonen? Muligens de eldre større kan ha noen fordeler ved salg, fordi PS2 spill virker og otherOS kan fungere også hvis man ikke koblet til internett i den perioden. Lenke til kommentar
musis Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 ps3en er en slim versjon 120 gb, og den er ikke så mye brukt, spiller bare av og til på den, og spillan er veldig pent brukt, Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Dersom det er ein slim versjon så er den ikkje verdt meir enn ein vanlig brukt PS3. Det eg anbefaler er at du sjekker kva ein tilsvarande utgave går for på f.eks finn.no, men kanskje halv pris av ny pris er fornuftig? Når det gjeld spela så er dei litt vanskeligare å prissette. Då prisen på PS3 spel i stor grad varierer med popularitet og kvalitet på spelet. Her er også finn.no eit hjelpemiddel, eller du kan rett og slett ta med spela til ein av spelebutikkane som har brukt salg og høyre kva dei tilbyr for spela (dette kjem til å være forholdsvis lavt, men dersom du tar snittet av det du blir tilbudt av butikken og det butikken selg tilsvarande spel for så vil både du og evntuell kjøper være fornøgd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå