Paal Harald Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fujifilm har fikset en rekke feil og mangler på sitt entusiastkamera. Firmwareoppdatering til Fujifilm X100 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Spennende. Jeg skal forsøke å få oppgradert senere i dag. Jeg lurer på pkt 1., lurer på om pressemeldingen har en trykkfeil, det står rock, men jeg tror det skal være lock, altså at man kan låse (slå av) fireveiskontrollen sånn at ufrivillig trykk på den ikke forandrer noe, ellers gir i grunnen ikke det punktet noen mening Endret 24. juni 2011 av kaian Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) <edit> What he said. Endret 24. juni 2011 av Axl@hw Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg ser på dpreview at mange av ankepunktene deres er fikset; så denne oppdateringen virker veldig spennende. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er vel også mange kritikere som får spise ordene sine også, da? Ellers tror jeg ikke dette er siste firmware-oppdatering til X100.. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Argh! Alle feilene var jo den unnskyldningen jeg trengte for å motstå fristelsen! Resolve. Fading. Desire. Growing. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Gjentar det jeg skrev i en annen tråd: Da har jeg fått testet ny firmware til X100, og det var en veldig substansiell og god oppgradering Spesielt fornøyd med at jeg nå raskt kan låse kommandohjulet og raw-knappen, det gir betydelig redusert risiko for plutselig å ha endret viktige innstillinger. Voldsomt forbedret oppstart fra dvale gjør strømsparemodus veldig anvendelig, det hadde jeg slått av tidligere. Global iso, at fokuspunkstørrelse og drive-modus huskes og beholdes til jeg endrer det, ... mange ting som gjør kameraet til det det skal være, -kjapt og enkelt. Veldig fornøyd med oppgraderingen. til Fuji! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg