Toffypops Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 1024x768x60hz er det jeg kjører på jobben.....åhh så trøtt.... :o Når det i tillegg er på en 15" som egentlig er bare 13,9" stor...vel.....dere skjønner teninga....men REGNSKAPFOLKA får nye 19" skjermer ja!!!!....Snøfft! Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hadde en 17" en gang som begynte å pipe. til slutt sa det bang og litt røyk kom ut. D-suben hadde røket sa verksteded. kostet like mye å reparere som en ny 17". nå har jeg lagt merke til en svak piping fra LG Flatronen min.. skumle greier. Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 har hørt om at med TV så er det mest helsebra for dem at man ikke fysisk slår dem av å på, men at de står på STAND-BY....er dette noe som kan stemme for CRT-skjermer tror dere? /Toffy Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 har hørt om at med TV så er det mest helsebra for dem at man ikke fysisk slår dem av å på, men at de står på STAND-BY....er dette noe som kan stemme for CRT-skjermer tror dere? /Toffy kretsene får sjokk for hver gang de blir slått av og på, så det beste er å bare la de være på. Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 kan være det som er i ferd med å knekke skjermen....for jeg har sett hvordan en monitor i flammer ser ut, og jeg vil IKKE at det skal skje hos meg, så jeg slår alltid av skjermen fysisk når jeg drar hjemmefra, enten til jobb eller uansett..... /Toffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå