Cuneax Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skikkelig robust SD-kort. Reddet bilder fra kamera etter fire år i havet Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Govaars åpnet kortet først med en kniv fra X-Acto Veldig interessant og vite hvilken type kniv som er brukt, men det som jeg lurer på er hvilken type kort som er brukt, da det er det som er det essensielle i denne agurkhistorien 4 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Veldig interessant og vite hvilken type kniv som er brukt, men det som jeg lurer på er hvilken type kort som er brukt, da det er det som er det essensielle i denne agurkhistorien Ett stk. blått SD-kort. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ser veldig ut som et helt vanlig billigkort fra SanDisk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nå er ikke Kai eller Digital Rev Tv de mest seriøse når det gjelder forskning og tester, men de har allikevell et poeng med denne videoen.. Gode SD kort kan tåle en støyt Lenke til kommentar
Halvor Jansen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg glemte igjen mitt 32gb Transcend minnekort i ei bukse som fikk gjennomgå harde forhold i vaskemaskinen - gulle'go etterpå. Kortet er et "billigkort". Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 En ting er at det overlevde og du fikk tak i bildene dine, en annen ting er at du selvfølgelig byttet det ut "just in case" Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 X-acto kniv: Mye brukt før som en slags analog photoshop til å skjære ut et element i et foto 1 Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ser veldig ut som et helt vanlig billigkort fra SanDisk. ja, resterne af label på hovedbilledet til artiklen ligner overordentligt meget denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg