lassemidtsiann Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Ganske enkelt! Hva forbinder du med Vestby i Akershus? Endret 24. juni 2011 av Simon Aldra Emne flyttet fra Politikk og Samfunn til Oppslagstavlen av moderator. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 hmm ei jente ...som jeg først ble kjent med i Bamble.. maaange år siden.. men som nå bor i Vestby.. Besøkte henne en gang.. men.. men det livet hun levde passet ikke meg særlig godt.. Lenke til kommentar
ingvaraaberge Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Vestby er den mest gjennomført amerikaniserte tettstaden her i landet som eg har sett til no. Å koma langs E6 til Vestby er som å sjå eit klipp frå ein film frå Midt-Vesten. Vestby er skrekkeksempelet på kva som kan skje med eit lokalsamfunn! Elles er det jo ein hyggeleg 4H-gard på Jegstad. Folka i Vestby er hyggelege. Vestby kommune er vel elles en av landets mest urbane kommunar, i og med at denne landkommunen har slukt opp i seg tre tidlegare byar, Hølen, Son og Hvitsten. Nei, Vestby kommune er noko heilt anna enn Vestby tettstad. Hølen har sin sjarme, det har Hvitsten også, men ingenting kjem opp mot Drøbak. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Et kjøpesenter av noe slag. Outlet One. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ingenting! Har ikke vært der, eller har spesielle ønsker om å komme dit. Lenke til kommentar
ingvaraaberge Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ingenting! Har ikke vært der, eller har spesielle ønsker om å komme dit. Eit stykke USA langs landevegen i Follo/hovudvegen til Sverige for dei ser slik på det - det må vel vera verdt eit besøk? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Norges største veikryss, for å sitere en jeg kjenner fra Vestby som snakket om hjemstedet sitt. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Ingenting! Har ikke vært der, eller har spesielle ønsker om å komme dit. Enig med Ozelotm har ikke vært der, Vestby(en) derimot er en bydel i Bodø, Btw.. Hva er hensikten med denne tråden? Endret 2. juli 2011 av ole_marius Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 En by i vest som tilfeldigvis er i øst? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ingenting! Har ikke vært der, eller har spesielle ønsker om å komme dit. Eit stykke USA langs landevegen i Follo/hovudvegen til Sverige for dei ser slik på det - det må vel vera verdt eit besøk? Jeg har ei øy full av "amerikanere" ikke langt fra der jeg jobber, så ellers takk Lenke til kommentar
lassemidtsiann Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Hensikten med tråden er at vi er en russebuss, og halvparten av oss er fra Ski, halvparten er fra Vestby. Så vi diskuterer som f** om vi skal kalle det en "vestbybuss" eller "skibuss". Og med russebusser er promotering en stor del av greia, og derfor lurer jeg på om "den vanlige mann i gata" i det hele tatt vet noe om Vestby. Jeg personlig vil kalle det en "skibuss" Mulig helt uinteressant, men jeg måtte spørre! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Gå for et amerikansk tema og kall dere vestbybuss. Evt kan dere jo kalle dere for en Follo-buss da... Lenke til kommentar
KnownToOwn Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Mine første tanker som en asfaltcowboy fra Oslo må vel bli traktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå