Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal en gjøre da ?

Anbefalte innlegg

Jeg syns ikke ting er så enkelt jeg, på en måte har jeg lyst på kjæreste men på en anna side så greier jeg meg helt fint uten. Jeg er også skeptisk og redd for å få følelser for jenter. Det er jo 100% sikkert og typisk for meg å gå rett i "bare-være-venner fella".

Av den lille erfaring som jeg har, har jeg lært at jenter kun er interessert i å ha meg som en god venn. En har rett og slett blitt redd for å få noen andre følelser for jenter en vennskapelige fordi jeg har gått i "være venner-fella" mange nok ganger.

Og uttalelser som " bare ta det med ro, du finner sikkert ei som passer for deg " samt "du må ikke gi opp, prøv å glem all uflaksen du har hatt med jenter" og kanskje den aller verste: "kanskje du burde gå til psykolog med problemene dine" eller " du får komme deg ut på byen å finne noen"..

Det er sårende rett og slett. En blir også sett på som en særing da en ikke har den erfaring som en skulle hatt vis en hadde vært en vanlig fyr.

Ting hadde vært enklere om en hadde greid å gi fullstendig blaffen i kvinnfolk.

Jeg har rett og slett lyst til å gi opp.

Har så klart prøvd nettdating uten noe suksess, samt at jeg synes at de PUA greiene blir for falskt.

Vidunderlige øyne var de, overordentlig uttrykksfulle, men kunne man stole på dem?

James Joyce

Postet av anonym: 82a0e1207c8551943ae61adec7dfed29

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier ikke noe om hvor gammel du er. Når du er 17 faller Mr. Niceguy lett i vennekategorien, jeg vet for jeg er en. Jo elder du blir, desto høyere står disse egenskapene i kurs.

Og skeptisk og redd for å få følelser? Klart noen kan være mer skeptisk/redd enn andre, men alle som legger følelsene sine i hendene på en jente gjør det med en risiko for å få et slag i magen, de fleste har også fått det, og flere ganger. Det viser seg som oftest å være verdt det til slutt.

Igjen, du sier ikke hvor gammel du er, men hva med å bare glemme jenter en stund og utsette det noen år, ikke permanent? Har flere kamerater som i en alder av 25 ikke hadde hatt en eneste kjæreste og en alder av 31 er samboer/forlovet/far.

Og siden man siterer:

I hold it true, whate'er befall;

I feel it, when I sorrow most;

'Tis better to have loved and lost

Than never to have loved at all

-Alfred Lord Tennyson

Lenke til kommentar

Du sier ikke noe om hvor gammel du er. Når du er 17 faller Mr. Niceguy lett i vennekategorien, jeg vet for jeg er en. Jo elder du blir, desto høyere står disse egenskapene i kurs.

Og skeptisk og redd for å få følelser? Klart noen kan være mer skeptisk/redd enn andre, men alle som legger følelsene sine i hendene på en jente gjør det med en risiko for å få et slag i magen, de fleste har også fått det, og flere ganger. Det viser seg som oftest å være verdt det til slutt.

Igjen, du sier ikke hvor gammel du er, men hva med å bare glemme jenter en stund og utsette det noen år, ikke permanent? Har flere kamerater som i en alder av 25 ikke hadde hatt en eneste kjæreste og en alder av 31 er samboer/forlovet/far.

Og siden man siterer:

I hold it true, whate'er befall;

I feel it, when I sorrow most;

'Tis better to have loved and lost

Than never to have loved at all

-Alfred Lord Tennyson

Jeg blir 32 i August.

Postet av anonym: 82a0e1207c8551943ae61adec7dfed29

Lenke til kommentar

Vel, da ser jeg jo at mine ord ikke akkurat var oppmuntrende, beklager den.

Å gi opp jenter har både sine fordeler og ulemper slik jeg ser det.

Jeg kjenner ungkarer som tilsynelatende ikke bryr seg om å få dame (eller har gitt opp) på 40+. De lever aktive liv bruker pengene og tiden sin på seg selv, har masse fritid til trening, hobbyer, reising og er med på alle sosiale arrangement som blir satt opp. Det er slike ting jeg kan se langt etter.

Den store ulempen er selvsagt at de kommer hjem til et tomt hus hver kveld (og om man er interessert i barn blir dette og uaktuelt).

Jeg ville av disse grunnene ikke byttet med dem, men hvis det er et "offer" man er villig til å gjøre så er jo dette en livsstil som har sine fordeler også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...