Rescue me Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jeg har vært litt dum kan man si, må være i Oslo i morgen klokken 23.00 for å ta bussen til Roskilde festival, men sitter i Tromsø nå uten flybillett. Eneste flybilletten jeg fant var en som går via Kirkenes, den koster 3700 og er først i Oslo 22.35 så tiden blir nok for knapp (for ikke å glemme hvor dyr den var ). Har vært litt blakk i det siste så derfor jeg ikke har fått bestilt flybillett, tenkte også det ikke skulle være noe problem med at det var utsolgt. Men uansett så lurer jeg på om mulighetene til å dra på Lagnes (flyplassen i Tromsø) i morgen og prøve å komme meg på et fly utover dagen. Noen som har erfaringer her? Har med bagasje så ser at det kan bli et problem, kan eventuelt prøve å ha med kun handbagasje. Endret 23. juni 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Fack, fant ut at nettbanken min er sperret så får ikke bestilt noe med VISA kortet mitt. Verste er at jeg ringte til banken i dag for å fikse det, og i følge karen på andre siden var det fikset. Dumme meg som ikke sjekket det ut tidligere. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 SAS har begynt med en for for standby for de som er under 26. Selges inntil 2 timer før avgang. http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Priser/Ungdomsbilletter/ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Fikk kommet meg på et fly til slutt, etter 9 timer venting og til trippel pris (3000). Men nå er det uansett Roskilde så det blir nice . Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det lønner seg sjelden å være blakk eller ha dårlig tid. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Fikk kommet meg på et fly til slutt, etter 9 timer venting og til trippel pris (3000). Men nå er det uansett Roskilde så det blir nice . Uff. Kan jo fly til Kina for den prisen der omtrent i perioder. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 på samme tid og nesten... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Det lønner seg sjelden å være blakk eller ha dårlig tid. Gjør nok ikke det nei, men har i hvert fall lært. Har også hatt en super Roskilde . Greide selvfølgelig å miste pengboka på vei til Oslo også, jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå