rockingchair Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Sideband addressing - hardware support, but currently disabled Fast write protocol - hardware support, but currently disabled Forteller Powerstrip. Betyr dette at HK støtter, eller GF3'et eller at begge suporter? Har et asus Gf3Ti200 og Asus P4PE. Hvordan kan jeg isåfall enable det? vill det ha noe å si på ytelse om jeg enabler det eller ikke? Mvh. Troyel Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det vil si at det er hardware support både i gfx og hk. Du må slå det på manuelt i BIOS, det er egne valg for det, Sideband Adressing og FastWrite. Du vil få litt bedre ytelse, men ikke noe voldsomt, kanskje en liten økning i 3DMark03 Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Tingen var, jeg har enda ikke funnet noe option for å skru det på i bios. Har vert under alle kategoriene så langt. Og hr ikke enda sett noe som er det. kanskje jeg bare er dum/blind eller ser etter feil ting? Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 for å aktivere/deaktivere sideband adressing + agp fastwrites ,med geforce3 i winxp, må du installere GTU (Geforce tweak utility) Du finner dette på www.guru3d.com Aktivering av disse skal vistnok gi bedre ytelse , men mindre stabilitet. Agp fastwrites har noe med at data kan sendes direkte fra cpu til agp uten å først måtte lagres i ram. Sideband adressing har noe med minneadressering på skjermkortet å gjøre. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Takk! det var nøyaltig svaret jeg var ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå