Poffloff Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en datamaskin, så lurer jeg på om det vil bli problemer med å bruke 1600MHz minnebrikker sammen med en prosessor som støtter 1066MHz ifølge intel.com??? Minnebrikker: KINGSTO HYPERX 1600MHz 12GB Prosessor: INTEL CORE i7-970 3.2GHz Er det noen som vet om dette vil bli et problem, eller kan jeg bruke denne kombinasjonen av minne og prosessor? Hilsen Poffloff! :-) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 hadde heller sett på i7 2600k da det er en nyere og billigere CPU som ikke er mye forskjellig i ytelse. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 det er ikke noe problem å bruke 1600Mhz minne med en cpu som stock er 1066 Mhz, går helt fint det. Du burde vurdere det vesleengen foreslår. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det skal ikke by på problemer. Om du er usikker på RAM til ditt oppsett, kan du også benytte deg av de mange minnekonfiguratorene: > Crucial Memory Advisor™ tool (Denne benyttes også på nettsiden til Komplett.no) > Kinghston > Apacer compatibility (Denne brukes også på nettsiden til PS.no) > Corsair Memory Finder Følg de enkle steg-for-steg instruksene, og du vil få en liste over RAM brikker som er 100% kompatible. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå