PantZman Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei! Jeg er på utkikk etter en laptop med god batteritid og et dugende skjermkort til litt spill, men når jeg ser rundt på de forskjellige prosessor, skjermkortene kjenner jeg frustrasjonen trer frem. Har funnet noen alternativer som jeg trenger hjelp til å skille fra hverandre. ASUS U46SV 14" HD LED GeForce GT540,Core i5-2410M ASUS N43SN 14" HD GeForce GT550M,Core i5-2410M ASUS U36Jc 13,3" HD LED GeForce G310,Core i5-480,4GB RAM Jeg skjønner jo at GT550 må være bedre enn GT540, men hvordan står det opp imot G310? Så har vi prosessorene. Hvilken er best av i5-2410M og i5-480? Takker for alle hjelpsomme innspill. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Den siste burde du glemme, er gammel modell som er på vei ut, gammel cpu, gammelt skjermkort. De 2 øverste er ganske like, den første har bedre batteri og er tynnere. skjermkortet er ikke så mye dårligere heller. Kommer helt ann på spill du skal spille men vil si at den første er best hvis batteri tid er viktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 i5-2410M er 2.generasjons i5-prosessor. i3, i5 og i7 med fire siffer er de nye prosessorene du skal se etter (Sandy Bridge). Asus kommer med U36SD snart, den vil oppdatert prosessor. Sony Vaio SB eller SA er et annet alternativ med ok grafikkløsning. Men SA er vel ikke lansert helt enda her til lands. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Har tenkt litt på batteri varighet. Egentlig så trenger jeg bare godt batteri når jeg skal fly til og fra filippinene nå i ferien. Tror derfor jeg går for Asus N43SN fra spaceworld. Det jeg stusser litt på er at de har en identisk pc som står som utsolgt... Her. Produktnummer ser ut til å være identisk også. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Sendte spaceworld en mail angående lagerstatus etc. så de fikk endret på det. Så var det bestillt. Gleder meg til å få skiftet ut min gamle Acer Aspire One A110 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå