DrHawkins Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 jeg merka ingen forskjell fra de instillingane som allerede lå inne og de manuelle skrevne her. alt går like greit som før... Telenor.. Lenke til kommentar
VD Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) jeg merka ingen forskjell fra de instillingane som allerede lå inne og de manuelle skrevne her. alt går like greit som før... Telenor.. Ingen forskjell på innstillingene heller? Hos meg er det som natt og dag. Endret 29. juni 2011 av VD Lenke til kommentar
craftos Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det var rart. Ingen slike problemer her. Om du ikke endrer noen av dem? Altså om du editerer det oppsettet du har fått. Hmm kan hende at dette hjalp litt, men vil ikke friskemelde enda skal teste litt på jobben i morgen Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Jeg sliter med gps også. Har onecall abonnement og da er det vel network norway som står for nettet. Noen som vet hva som er det beste oppsettet for "access point names"? Edit: fant oppsett her http://www.networknorway.no/Kundeservice/Sporsmal_og_svar/Oppsett/Google_Android men ser ut til at jeg har andre problemer. Hva er det egentlig som må være på for å få dette til å funke? Jeg har stort sett forsøkt med kun gps og med ferdig nedlastede kart i google maps i frykt for heftig mobilregning. Må jeg ha på dataroaming i tillegg? Endret 20. juli 2011 av svenni84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå