uffa90 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 hei folkens ska invester i høyallere jeg har en reciver en Onkyo TX-SR608. Jeg lurte på om jeg kan få en god kombinasjon av høyallere koblet opp mot recivern... eller andre valg av system...pris : 20k maks! Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Skal du ha 2 eller 5+sub? Ser du har en maxgrense på 20000,-, noe jeg ikke ville brukt på høyttalere til den receiveren du har. Hadde jeg vært deg, så ville jeg lagt ut 608`eren til salgs, kjøpt en kraftigere forsterker, og noen nye høyttalere. Selv har jeg forelsket meg i kombinasjonen Hegel forsterker, og Dynaudio høyttaler. Da kan du enten kjøpe ny Hegel H100SE for 11995,- eller brukt H200 fra 13000,- Resten kan du bruke på høyttalere, foreksempel denne, og da har du et anlegg som kostet nytt nesten 50000,- og spiller fletta av HVILKEN som helst høyttaler på Onkyo`en din. Det du også kan gjøre er å se etter andre brukte enheter på nett. Finn, Avforum, og hifisentralen Endret 24. juni 2011 av Hansy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå