Vertical^ Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Klarte å karre meg til en playoff, men ryker nok ut om ikke så lenge tenker jeg. Til mitt forsvar mistet jeg Marvin Jones, og nå har jeg nettopp mistet Hunt. Blir tøft å erstatte en RB1 av det kaliberet. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 En uke med nedturer for mange spillere er over, men takket være en fenomenal start på uken med Damian Williams og DeAndre Hopkins klarte jeg å holde på ledelsen til over MNF. Nå er det tid for finale! 2 Lenke til kommentar
atings Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) Starter CJ Anderson i finalen . Kall meg en idiot om 3 timer. Endret 23. desember 2018 av tingstad Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Tror nok du starter riktig Rams RB når Gurley er ute. Lenke til kommentar
atings Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Tror nok du starter riktig Rams RB når Gurley er ute. Joda godt mulig. Men høres ikke bra ut Lenke til kommentar
atings Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Ser forøvrig ikke spesielt lovende ut for min del. Trenger noen ville kamper av enten Kamara, Juju eller Kelce. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Temmelig solid start av Anderson da. Sklir rett inn for Gurley. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 En fem poengs ledelse før SNF hvor det er D.Williams mot Kelce og Butker. Dette blir spennende! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Takk for en flott sesong alle sammen! Sees neste sesong hvor jeg ser frem til å prøve og sannsynligvis feile i forsøket på å forsvare årets seier. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2018 Jeg kommer sterkere tilbake neste år! Til neste år foreslår jeg å flytte fra nfl.com til ESPN og endre til et litt morsommere scoringsystem med PPR. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Helt greit for meg. NFL.com kan være litt tungt på mange områder og positiv til en endring til PPR. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Tid for å dele ut premiene snart? MartinF: Sett noe til Petter i det siste? Ser han sist var aktiv her 11. desember. Endret 29. desember 2018 av jenskristian Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Tid for å dele ut premiene snart? MartinF: Sett noe til Petter i det siste? Ser han sist var aktiv her 11. desember. Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Hei! Beklager utfall. Jeg er ute å reiser, for tiden i New Zealand, og er prisgitt Wi-Fi der det er å finne. Skal forsøke å få overført penger asap! Jeg har følgende fordeling a 200 på 13 som betalte: Thunder ducks: 1820 Shkreli: 520 No punt intended: 260. Noen uenig? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Supert Petter, men kan det være riktig at det er 13 betalende deltakere? Er vi ikke bare 12 lag i ligaen? Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Se der ja! Gikk litt fort i svingene der! Skal selvfølgelig være 11 av 12 betalende;-) takk for det. Skal overføre penger på Vipps ! Gratulerer så mye og takk for i år! 1 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) På tide å børste støvet av fantasy-hyllen snart! Det er Jens som skal ned i driten i år. ? For øvrig er nfl appen oppdatert, så jeg i går. Verdt å sjekke ut mtp ESPN/nfl. Ikke helt med på et fullt poeng for en catch. Men kanskje et halvt. Syntes virkelig ikke alle checkdowns er så viktig å belønne. Min mening bare. En endring jeg vil foreslå er defensive spillere, ikke bare et lag. Med poeng for sacks, tackles interceptions etc. Og kanskje 2qb ? Avslutningsvis vil jeg bare si "Hvem vil ha Kamara fra meg i år"? ? Endret 24. juni 2019 av sch0n Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Jeg er klar for å forsvare tittelen! Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Jeg er også med, personlig liker jeg best å ha hele forsvar og ikke enkelt spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå