Lyspaere Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Juju for Graham er ganske gull synes jeg, tror også at du tjener på det i lengden ja. Martin Shkrelli er rimelig skummel å møte nå, med Gordon og Gurley (!!) som RB-par Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 For å si det som det er: jeg tok en råsjans. Syns generelt det er litt defensivt med tanke på tradinga i ligaen her, så morro med litt fart. Så får det heller gå rett vest;-) Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Ser den. Man vet jo aldri, skulle bare ønske handelen gikk til meg istedenfor hehe. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Nok en relativt stor trade mellom Petter og Aasmund. Håper du har en plan her Petter frykter Aasmunds lag nå for å si det mildt Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Husk å sette lineups denne uka Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Ja beklager jeg har en kicker utpå, det bare ser ikke sånn ut! Fakk you Gould! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 jeg var heldig med at du byttet ut Rosas med Gould, det er helt sikkert. Blir spennende med nattens kamp da! Ingram mot Thompson hvor jeg har en i underkant 4 poengs ledelse. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 GG Lyspaere. Har ikke fått sett Redskins - Saints kampen enda men sykt at Kamara og Thomas fikk så lite poeng! 4-1. Føler ting går greit, men føler laget mitt spiller opp mot maks. Tøff kamp mot Joffe denne uken. Frykter Cam, Zeke og Gronk. De kan outscore hvem som helst. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 ... Ingram ordnet biffen uansett! ? Nå ser Kamara for Bell en smule bedre ut ihvertfall! Woopdedo! Redskins er av en kamp, og på neste... og repeat! Søren ? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Tror nok Kamara kommer tilbake. Han og I gram viste fint i fjor at det er mulig å kombinere for mange poeng, men denne kampen ble han nok hvilt mye pga. stor arb.mengde så langt. Uansett en rar kamp hvor Kamara og Thomas scorer kombinert for 10pts, når Saint scorer 43 poeng.. Kjenner igrunn at jeg har gjort det jeg kan med laget, og ligger som nr. 2 på breakdown, noe som indikerer at jeg har et sterkt lag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ingen tvil om at Kamara kommer tilbake. Nå er det vel byeweek for Saints, noe som sikkert er velkomment for både RBs og et litt skadeskutt defense. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ny stor trade. Uvisst på hvordan dette går - men tenker at "pokker heller", jeg må jo kunne være med på leken jeg også. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Jada, det ser bare en smule bedre ut altså! Ikke noe mer enn det ? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Fantastisk start på uken for min del med en fenomenabel kamp av Bakrley og en OK+ innsats fra Ertz. Synd jeg møter et lag som har en spiller på IR i startoppstillingen. Aldri noe gøy å eventuelt vinne på den måten. Har foresten overvekt på running back plass for øyeblikket. Kom gjerne med RB for WR trades. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Nei, er kjedelig å vinne mot IR/Bye - men så er det faktisk det eneste laget som har det i oppstillingen denne runden. Det er en kjempeforbedring fra et par år siden hvor vi så at flere var falt av innen week 6. Tipper Martin uansett kommer til å justere oppstillingen før i kveld :-)Lykke til idag! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2018 Jeg trodde jeg hadde byttet ut og droppet Ajayi før matchen på torsdag, men åpenbart ikke... My bad, har vært jævlig hektisk her denne uken. Hadde ikke vunnet denne uken uansett da... 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Rimelig pinlig og flaut innsats av mitt lag denne uken. Går alltid jævla dårlig med mitt lag mot Joffe. Får skjerpe meg til neste uke, 40 poeng er patetisk. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Jeg trodde jeg hadde byttet ut og droppet Ajayi før matchen på torsdag, men åpenbart ikke... My bad, har vært jævlig hektisk her denne uken. Hadde ikke vunnet denne uken uansett da... Jeg hadde en nokså god uke denne uken ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2018 Min var ditto dårlig. Fikk mer poeng av kickeren min enn fucking Deshaun Watson. Grusomt opplegg! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Der fikk Cai (Mythic) sin første seier takket være en rå skivebom av meg Var jo helt sikker på at Breida var ute, så satte inn Morris. Trengte usle 5 poeng for å ta seieren. På benken har jeg Goodwin. Morris får hele 0 poeng fordi Breida spiller (sykt?), og Goodwin drar inn 25 Mister vel ledelsen i min pulje nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå