MartinF Skrevet 30. august 2018 Forfatter Del Skrevet 30. august 2018 Jeg skal kjøre en random der, ja. Men jeg må gjøre det manuelt. 1 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 (endret) Draft order er klar nå, evt når? ? Endret 1. september 2018 av sch0n Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2018 Forfatter Del Skrevet 1. september 2018 Nei ikke før i morgen ca 30 min før start. Lenke til kommentar
Cherrox Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 (endret) Tjena! Meldte meg nylig på med "Goat Cheese Nation". Ser frem til å delta i denne ligaen for første gang. Mistet fullstendig motet i fjor høst da A-A-Ron gikk ned for telling og jeg ikke hadde tatt høyde for noe annet enn Hundley (gratulerer forøvrig Seahawks-fans med tidenes mest udugelige QB) Edit: Kan forøvrig legge til at jeg kjenner Martin fra vår spede barndom, dersom noen skulle stusse over postcount og denslags. Er ingen infiltrator sådan Endret 1. september 2018 av Cherrox Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Velkommen skal du være. Skal du være med på innbetalingen også så må du bare lese deg opp bakover her (eller lese første post). Gleder meg til draft i kveld! Håper alle er klare og online og at vi slipper mange autodrafts. Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Under 2 timer til draft! Mangler kun betaling fra GOAT cheese nation! Løkke te folkens! Lenke til kommentar
Cherrox Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Da jeg er relativt fersk innen Fantasy, tenkte jeg å hoppe over potten denne gang. Gleder meg uansett minst like mye til å vinne hele greia som dere som deltar på pott Edit: Finnes det noen discord-kanal for ligaen? Endret 2. september 2018 av Cherrox Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2018 Forfatter Del Skrevet 2. september 2018 Nettopp kommet inn døra. Vært borte siden torsdag kveld. Skal pisse, også regner jeg med draftrommet åpner straks! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2018 Forfatter Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Da var årets draft over. Post gjerne deres lag og tanker foran sesongen! Land of the Freeman5th overall pickQB: Deshaun Watson RB: David Johnson RB: Alex Collins WR: Davante Adams WR: Allen Robinson TE: Trey Burton W/R Flex: Jay Ajayi K: Matt Bryant DEF: LA Rams BN: DeSean Jackson BN: Robert Woods BN: Charles Clay BN: Jimmy Garoppolo BN: Chris Carson Endret 2. september 2018 av MartinF Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Har fargekodet de jeg er spesielt fornøyde med i grønt, og motsatt i rød. Er relativt ifht. draftspot. Er overall veldig fornøyd med laget, lite jeg ville gjort særlig annerledes. 8/10 om jeg må si det selv. Draftspot #2. QB: Matthew Stafford RB: Marshawn Lynch RB: Le'Veon Bell WR: Adam Thielen WR: Michael Thomas TE: Tyler Eifert W/R: Doug Baldwin K: Adam Vinatieri DEF: Minnesota Vikings BN: Rashaad Penny BN: Dez Bryant BN: Randall Cobb BN: Alshon Jeffery BN: Cameron Meredith Endret 2. september 2018 av Lyspaere Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Valgte som nummer 10 og var svært fornøyd med å lande Barkley og Hopkins med valg 10 og 15. Videre har jeg to running backs som begge er suspendert i starten av sesongen, så Burkhead vil gå inn i startoppstillingen fra første uke. Med både Luck og Hilton så er min suksess at Luck er tilbake i gammel form. Jeg er stort sett godt fornøyd med laget. Selvfølgelig var det spillere jeg hadde sett meg ut som dessverre ble tatt før jeg fikk sjansen, for eksempel Chris Carson og Joe Williams, men mener jeg har satt sammen et lag som skal kunne konkurrere. QB: Andrew Luck RB: Saquon Barkley RB: Mark Ingram WR: DeAndre Hopkins WR: T.Y. Hilton Flex: Chris Hogan TE: Zach Ertz K: Greg Zuerlein D/ST: Texans BN: Tevin Coleman BN: Rex Burkhead BN: Aaron Jones BN: Chris Godwin BN: Kenny Stills Lenke til kommentar
Cherrox Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 GOAT Cheese Nation QB Aaron Rodgers RB Bilal Powell RB Peyton Barber WR Danny Amendola WR JuJu Smith-Schuster TE Jimmy Graham W/R Ted Ginn K Mason Crosby D Jacksonville Jaguars BN Tom Brady BN Frank Gore BN Jake Kumerow (IR) BN Mohamed Sanu BN Jared Cook Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Denne kom jo som en liten overraskelse :O Glad jeg knabbet til meg Conner i går hehe Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Ja det kan gå begge veier det der... Men jeg gidder ikke styret. Pluss at Kamara er gøy for meg som Saints fan. Har dog ikke troa på at Kamara blir den han var i fjor. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 land of the freeman... hvis du skal fortsette å treffe så sykt på flexen din til og med tror jeg vi andre er sjanseløse mot den lineupen der xD Goat Cheese, jeg stusser over at du plukket Rodgers og Brady, men hva vet jeg, jeg tok Blunt Gordon i runde 2 Her er min lineup da. Med mindre et par situasjoner går min vei, så ser det vel heller dårlig ut! Vi får se i morgen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 land of the freeman... hvis du skal fortsette å treffe så sykt på flexen din til og med tror jeg vi andre er sjanseløse mot den lineupen der xD Fun fact: Jeg skulle bytte han ut, men klarte ikke bestemme meg for hvem jeg skulle bytte han med. Like greit! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2018 Forfatter Del Skrevet 9. september 2018 Fuck Deshaun Watson. Seriøst. Det ser ut som han har bestemt seg for å løpe før hver jævla snap, eller så går han for "homerun" downfield. Ingen mellomting. 1 INT, 1 Fumble og ett poeng halvveis. Den O-linen er grusom, men læll. Spørs om ikke Jimmy G får starte neste helg. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Greit med Kamara denne uka :o Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2018 Forfatter Del Skrevet 9. september 2018 Jah... Tre spillere med over 100 receiving yards du nå. Og enda har du Flex'en din igjen. Bare å avskrive uke 1 allerede for min del Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 En dårlig start for meg også. Chris Hogan svikter totalt og bortsett fra en brukbar kamp av Hilton, over middels av Luck og en god kamp av Barkley er det nokså begredelig. Nå ligger alt håp på Zuerlein. Jeg trenger 5-6 fold goals natt til tirsdag, eventuelt en dårlig dag for Green Bay (Rodgers, Graham, Crosby) i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå