Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjena! Meldte meg nylig på med "Goat Cheese Nation".

Ser frem til å delta i denne ligaen for første gang. Mistet fullstendig motet i fjor høst da A-A-Ron gikk ned for telling og jeg ikke hadde tatt høyde for noe annet enn Hundley (gratulerer forøvrig Seahawks-fans med tidenes mest udugelige QB)

Edit: Kan forøvrig legge til at jeg kjenner Martin fra vår spede barndom, dersom noen skulle stusse over postcount og denslags. Er ingen infiltrator sådan  :ph34r:

Endret av Cherrox
Lenke til kommentar

Da jeg er relativt fersk innen Fantasy, tenkte jeg å hoppe over potten denne gang.

Gleder meg uansett minst like mye til å vinne hele greia som dere som deltar på pott  :ph34r:   :w00t:

Edit: Finnes det noen discord-kanal for ligaen?

Endret av Cherrox
Lenke til kommentar

Da var årets draft over. Post gjerne deres lag og tanker foran sesongen!

Land of the Freeman
5th overall pick

QB: Deshaun Watson

RB: David Johnson

RB: Alex Collins

WR: Davante Adams

WR: Allen Robinson

TE: Trey Burton

W/R Flex: Jay Ajayi

K: Matt Bryant

DEF: LA Rams

BN: DeSean Jackson

BN: Robert Woods

BN: Charles Clay

BN: Jimmy Garoppolo

BN: Chris Carson

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Har fargekodet de jeg er spesielt fornøyde med i grønt, og motsatt i rød. Er relativt ifht. draftspot. Er overall veldig fornøyd med laget, lite jeg ville gjort særlig annerledes. 8/10 om jeg må si det selv.

Draftspot #2. 

QB: Matthew Stafford

RB: Marshawn Lynch

RB: Le'Veon Bell

WR: Adam Thielen

WR: Michael Thomas

TE: Tyler Eifert

W/R: Doug Baldwin

K: Adam Vinatieri

DEF: Minnesota Vikings

BN: Rashaad Penny

BN: Dez Bryant

BN: Randall Cobb

BN: Alshon Jeffery

BN: Cameron Meredith

Endret av Lyspaere
Lenke til kommentar

Valgte som nummer 10 og var svært fornøyd med å lande Barkley og Hopkins med valg 10 og 15. Videre har jeg to running backs som begge er suspendert i starten av sesongen, så Burkhead vil gå inn i startoppstillingen fra første uke. Med både Luck og Hilton så er min suksess at Luck er tilbake i gammel form.

Jeg er stort sett godt fornøyd med laget. Selvfølgelig var det spillere jeg hadde sett meg ut som dessverre ble tatt før jeg fikk sjansen, for eksempel Chris Carson og Joe Williams, men mener jeg har satt sammen et lag som skal kunne konkurrere.

QB: Andrew Luck
RB: Saquon Barkley
RB: Mark Ingram
WR: DeAndre Hopkins
WR: T.Y. Hilton
Flex: Chris Hogan
TE: Zach Ertz
K: Greg Zuerlein
D/ST: Texans

BN: Tevin Coleman
BN: Rex Burkhead
BN: Aaron Jones
BN: Chris Godwin
BN: Kenny Stills
Lenke til kommentar

GOAT Cheese Nation

QB Aaron Rodgers

RB Bilal Powell

RB Peyton Barber

WR Danny Amendola

WR JuJu Smith-Schuster

TE Jimmy Graham

W/R Ted Ginn

K Mason Crosby

D Jacksonville Jaguars

BN Tom Brady

BN Frank Gore

BN Jake Kumerow (IR)

BN Mohamed Sanu

BN Jared Cook

Lenke til kommentar

land of the freeman... hvis du skal fortsette å treffe så sykt på flexen din til og med tror jeg vi andre er sjanseløse mot den lineupen der xD 

Goat Cheese, jeg stusser over at du plukket Rodgers og Brady, men hva vet jeg, jeg tok Blunt Gordon i runde 2 :D

post-108276-0-99947300-1536428665_thumb.png

Her er min lineup da. Med mindre et par situasjoner går min vei, så ser det vel heller dårlig ut! Vi får se i morgen! 

Lenke til kommentar

land of the freeman... hvis du skal fortsette å treffe så sykt på flexen din til og med tror jeg vi andre er sjanseløse mot den lineupen der xD 

Fun fact: Jeg skulle bytte han ut, men klarte ikke bestemme meg for hvem jeg skulle bytte han med. Like greit! :p 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fuck Deshaun Watson. Seriøst. Det ser ut som han har bestemt seg for å løpe før hver jævla snap, eller så går han for "homerun" downfield. Ingen mellomting. 1 INT, 1 Fumble og ett poeng halvveis. Den O-linen er grusom, men læll. Spørs om ikke Jimmy G får starte neste helg.

Lenke til kommentar

En dårlig start for meg også. Chris Hogan svikter totalt og bortsett fra en brukbar kamp av Hilton, over middels av Luck og en god kamp av Barkley er det nokså begredelig. Nå ligger alt håp på Zuerlein. Jeg trenger 5-6 fold goals natt til tirsdag, eventuelt en dårlig dag for Green Bay (Rodgers, Graham, Crosby) i natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...