Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Har ikke lyst å bruke auction waiver. Liker standardsystemet med waiver wire, samt at jeg allerede har en liga med auction waiver. ps får ikke til å stemme men begge datoene passer for meg Endret 18. august 2018 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg husker ikke hva vi brukte i fjor, men jeg liker ikke systemet hvor man resetter rekkefølgen hver uke basert på tabellen. Liker bedre at man blir belønnet for å ikke bytte ut spillere hver eneste uke, altså beholder sin plass, og de som plukker opp en spiller rykker sist i køen. Om vi går for dette eller auksjon er ikke så viktig for min del egentlig. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Blir draften søndag 2. september kl 19 stiller jeg min plass til disposisjon. Jeg kan ikke drafte den kvelden og vil ikke bruke penger på en liga hvor systemet drafter for meg. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg tenker vel egentlig at seint på en hverdag passer best for folk flest, gjør det ikke? Hvis vi skal gi alle muligheter til å være med, burde vi kanskje ha en del flere alternativer å gå etter. Mandag tirsdag onsdag (typ 2100 norsk tid) før NFL starter, for eksempel. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Så lenge det er på kveldstid (helst etter 20:00) passer det meste for meg. Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg tenker vel egentlig at seint på en hverdag passer best for folk flest, gjør det ikke? Hvis vi skal gi alle muligheter til å være med, burde vi kanskje ha en del flere alternativer å gå etter. Mandag tirsdag onsdag (typ 2100 norsk tid) før NFL starter, for eksempel. Jobber til 23:00 man og tir den uken, så fyker eg til usa på onsdagen. Om det ikke blir søndagen stiller jeg min plass til disp. Har regnet med at det ble søndagen hele tiden jeg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Om det kun er 10theri som ikke kan på søndag synes jeg vi bør kjøre på på søndag. Kjipt å si det, men du var ikke aktiv i fjor og om det kun går utover deg så får det så være. EDIT: Btw, både jeg og Åsmund (Martin Skhreli is innocent) kan drafte når som helst. Endret 22. august 2018 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Blir draften søndag 2. september kl 19 stiller jeg min plass til disposisjon. Jeg kan ikke drafte den kvelden og vil ikke bruke penger på en liga hvor systemet drafter for meg. Blir litt vanskelig når man vi vente helt til endt preseason med å drafte. Da er det ikke mange dager å ta av, dessverre. Jeg gir deg beskjed til neste sesong, kanskje du vil komme tilbake igjen da? Det er nå en ledig plass i ligaen. Jeg har en mulig kandidat til plassen, så vi bør ha en full liga igjen ganske så kjapt! -- Live draft er satt til 2. september kl. 19.00. Som vanlig åpner vel rommet 30 min før eller noe sånt, så anbefaler folk å komme tidlig for å sjekke at alt fungerer som det skal! -- Flertallet ønsker at innsatsen i premieligaen økes til 200,-. Petter har også i år tatt ansvaret for å ta imot betaling og øverføre dette tilbake til vinnerne etter endt sesong. Overfør 200,- via Vipps til 98083886. Merk med NFL Fantasy og lagnavn. Hvis Vipps er uaktuelt, ta kontakt med Petter på PM, så finner dere en løsning. Endret 22. august 2018 av MartinF Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Flott, har allerede 3 betalte, så bare å fortsette kronerullingen folkens! Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ja okei men da så joffe, måtte bare lufte forslaget ? Lenke til kommentar
10theri Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Om det kun er 10theri som ikke kan på søndag synes jeg vi bør kjøre på på søndag. Kjipt å si det, men du var ikke aktiv i fjor og om det kun går utover deg så får det så være. EDIT: Btw, både jeg og Åsmund (Martin Skhreli is innocent) kan drafte når som helst. Det er jeg helt enig i. Vi får se om et år om det er ledige plasser og om jeg kanskje kan gjøre et comeback da. 1 Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Ja okei men da så joffe, måtte bare lufte forslaget ? Absolutt, sånn generelt sett helt enig i det du sa ?? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 @Martin: om kompisen din ikke kan, har jeg en som er mer enn solid nok som kan steppe inn. Veldig aktiv og kan sin fotball (til tross for at han er Vikings-fan). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 Han er inne allerede, tror jeg. Regner med han gir lyd fra seg snart. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Vikings ja, nei så fælt, kondolerer det altså! (Eagles her da) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 @Martin, Den er god. om ikke, gi lyd så gir jeg han beskjed at vi har en ledig plass. Og ja sch0n, helt fryktelig. Her er det noen foreldre som ikke har oppdratt ungen sin! Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 I skrivende stund har jeg fått inn pang fra følgende lag: Joffe redskins Thunder Ducks Hail Mary Passers No Punt Intended North Norwegian Saints So good it ertz The Angels From Hell Martin Shkreli is innocent Det skulle vel gi to i manko? Noen som føler at de mangler unøding? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 Det dukker opp noe penger fra meg idag også, men med den siste oppdateringen av Vipps så ble jeg logget ut, så jeg kommer meg inn inn igjen siden SIM-kortet mitt er deaktivert til desember. Skal få en kompis til å overføre! Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Da mangler det kun betaling fra MythiC Legends og GOAT cheese nation så vidt jeg kan forstå. Vet ikke om det ble sagt om betaling er frivillig i år eller ikke? Pengene må uansett være på plass før draft:) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Gleder meg til draft på søndag! Håper alle har tid på søndag og ingen må autodrafte. Litt random, men er divisjonene de samme som i fjor? Er det mulig å organisere de på nytt random? Ikke at det spiller så alt for stor rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå