MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 All Day: Game, set and match. Umulig å vinne når alle spillerne på et fantasy-lag scorer TD. Gratulerer. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bra Mendenhall. Du klarer bevege beina jo. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Digger gutta jeg har fra Saints. Darren Sproles (RB), Jimmy Graham (TE) og John Kasay (K). Samler 50 poeng hver uke nesten! MAngler en TD fra Sproles, ellers så er det perfekt so far Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har Mendenhall blitt 3.string RB eller? Kva med skjer med Bradfor og STL?? 3-17 95 Pass Yds, 1 Fum 3.75 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Matt Forte overpresterer så det holder.. Faen så irriterende..!!!!! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Over 200 rushing yards, ikkje værst. Romo does it again? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Matt Forte overpresterer så det holder.. Faen så irriterende..!!!!! Nå er det match igjen. Kan bli spennende, selv om ikke tror mine klare å holde det gående nå. : ( Endret 2. oktober 2011 av All Day Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Overhodet ikke match, du kommer til å vinne med 50-60 poeng. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 All Day: Game, set and match. Umulig å vinne når alle spillerne på et fantasy-lag scorer TD. Gratulerer. No manglar kun kickern og defense ditt TD, so du har vel ikkje so mykje å klage på no? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) All Day: Game, set and match. Umulig å vinne når alle spillerne på et fantasy-lag scorer TD. Gratulerer. No manglar kun kickern og defense ditt TD, so du har vel ikkje so mykje å klage på no? Def har faktisk en TD Edit: aha, den var ment mot Martin. Endret 2. oktober 2011 av All Day Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 No manglar kun kickern og defense ditt TD, so du har vel ikkje so mykje å klage på no? Nei, har tatt seg opp, men hjelper ikke når jeg møter Vick, og en Matt Forte som overpresterer Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 I helvete for en "match" dere har. Syke poengsummer. Misunnelig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Haha, begynner å jevne seg ut nå, men problemet er at han har igjen Boldin, og jeg kan garantere at han scorer i natt, og plutselig blir en seier utenfor rekkevidde igjen. Tipper Bradshaw eller Jennings setter en TD til også, så du tar nok dette ganske greit, All Day... HAHAHA, dette er faen meg det sykeste jeg har vært med på! Kommer ikke til å vinne, men jeg gir deg kamp da! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Sant. Ha troen på Boldin, og Jennings! Bradshaw, tja. Ser Packers Def mister poeng også, noe som er skummelt. Dette blir spennende helt inn. Ikke si det, kampen er åpen vil jeg si. Jennings og Bradshaw kan stoppe og samle poeng, og Boldin kan ha en dårlig dag. Nei f*** tør ikke å følge med jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Den er åpen, men husk at jeg starter Tampa Bay defense, noe som kan gå begge veier. Tør ikke satse på mer enn 4-5 poeng i den kampen, så ideelt sett må jeg lede deg med 10-12 poeng før Boldin starter... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Yes. greg jennings TD! Da drar jeg ifra litt ihvertfall. Endret 2. oktober 2011 av All Day Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Den måtte komme. Da har du vunnet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Unnskyld at jeg ler :!: : Endret 2. oktober 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå