10theri Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Etter den fantastiske starten med 3-0 har jeg fulgt opp med 0-5 i ukene etterpå.. Dessverre har sesongen blitt ødelagt av sykdom og flytting for min del. Ikke klart å være så aktiv som jeg burde vært. Noe som har gått utover både eget lag og dere som har foreslått trades. Beklager dette. Kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Det er jo i så fall utrolig trist.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Faen, han har jo vært jævlig god i år og... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Utrolig kjipt. Både for han, Texans og mitt lag. Tror ikke Cousins er tilgjengeliggjort trade likevel lengre... Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Huff, det var jo forbannet leit, da! Han er en eksepsjonell spiller, og det har vært kjempegøy å se Texans spille! I min andre fantasy liga tradet jeg akkurat Mike Evans for Chris Thompson og Will Fuller.... Damn... edit. Men så har eg skaffet hasjhue Gordon i begge ligaene mine og da. Hype! Blir konge i playoff Endret 3. november 2017 av sch0n Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Husk å svare på trade requests da. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Føler jeg sitter i et bye-week hell hver eneste uke nå Gøy å få litt wins igjen. Dette er helt klart det året med fantasy hvor jeg har måttet jobbe mest (på waivers, research, osv) for å få noe resultat. Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Trader gjerne en av mine mange RBs eller Matt Stafford mot en WR. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Husk å svare på trades 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Greit irriterende å ikke nå playoffs når jeg ligger på 3 plass på breakdown... Men, men, sånn er det. Kan fortsatt komme videre nå med litt tur i siste regular season kamp. Var veldig irriterende å tape forrige kamp, til tross for å ha 3dje mest poeng i ligaen totalt den runden 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ligger som nr 1 seed. Nå handler det bare om å dra det i land i siste runde Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Du ser uslåelig ut for øyeblikket Jens Kristian... Til og med på en 'dårlig' uke så har du flest poeng... Blir playoffs på meg i år også. Vinner nok neppe som i fjor, men etter en tung sesong fikk jeg hentet meg inn og kommer nok inn som 4. seed slik det ser ut til for øyeblikket. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Alvin Kamara har vist seg å være et helt OK draftvalg Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Det er vel din tur å vinne hele dritten i år forsåvidt, eller skal du ta din 4. andreplass på like mange år? --- Da er regular season over for i år! I kvartfinalen møtes Vennesla Chargers (3) No Pun Intended (6) mens The Angels from Hell møter Thorsov Pushers II (5). Kristiansand Thunder Ducks (1) og Land Of The Freeman (2) med velfortjente byeweeks. Endret 5. desember 2017 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Deilig å endelig vinne divisjonen! Kan ikke huske om jeg har gjort det før. Syns jeg har hatt en vanvittig opp og ned-sesong. Mistet OBJ, og har egentlig vært avhengig av spesielt Todd Gurley. Digg med bye, men ligger vel i kortene at jeg sikkert blir knust til pinneved av Vennesla Chargers neste uke. Kan ikke huske om jeg har slått han noen gang... Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Skikkelig kaos med playoff tiebreak når så mange har lik record. Både jeg (Vennesla Chargers) og Martin (Land Of The Freeman) er 8-5-0, men siden jeg slo han i week 6 regnet jeg med å være rangert høyere som følge av head to head tiebreak. Men siden jeg tapte mot The Angels from Hell i week 8, som også er 8-5-0, samtidig som Martin slo dem i week 9 så blir rangeringen helt uoversiktlig. Så har vi jo i tillegg Torshov pusher som også er 8-5-0. Utrolig gøy at vi har fått så jevn liga i år, selv om jeg blir veldig overrasket om noen klarer å slå Jens Kristian sitt lag i finalen. Ser forresten at vi har en del som har blitt inaktive i ligaen etter hvert som sesongen har gått sin gang, og det ødelegger jo mye ved at det gir de som spiller mot disse lagene senere i sesongen en stor fordel (fortsatt ganske irritert etter å tapt med 0.44 poeng mot Victorious Secret i week 3 ). Med tanke på hvor stor interesse det har vært rundt å få plass i ligaen bør dette ikke være et problem, og jeg håper at disse lagene ikke får bli med neste år (Victorious Secret og MythiC Legends). Endret 5. desember 2017 av JohnFinstad Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Takk for i år det har vært gøy og spennende, dessverre kom jeg meg ikke til playoffs i år (til tross for 4de mest poeng totalt i regular season...). Ble hardt rammet av at DJ ble skadet i runde 1, samt at Brandin Cooks har underlevert så det holder. Ellers fornøyd med å ha hengt såpass med I år. Årets høydepunkt for min del var å få tak i Ingram for Abdullah (om jeg husker riktig). Fantasy er Jævla morsomt altså! Prøver igjen til neste år Lykke til videre! Endret 6. desember 2017 av Lyspaere 2 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ja, takk for en god sesong! Surt å ligge 1 seier unna playoff! Lykke til i playoff; håper å se en underdog stikke av med det hele! Jeg er lett med neste år også! Ellers har sesongen vært heidundrandes for min del, ligger godt an til playoff i min andre liga til tross for en bøtte med dritt av RBs (der også!!!!), samtidig som EAGLES og Wentz imponerer! Spennende å se om de klarer å vise seg fram i Januar, men jeg er storfornøyd uansett! Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Startet Josh McCown (-0.46), benket Matt Stafford (17.24), og droppet Dak Prescott (26.58)... Fortjener virkelig ikke vinne denne runden. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Kvartfinalene ferdig: (4) The Angels from Hell (105.50) -. (5) Thorsov Pushers II (92.64) (3) Vennesla Chargers (82.14) . (6) No Punt Intended (89.3) Semifinalene: (6) No Punt Intended - (2) Land Of The Freeman (1) Kristiansand Thunder Ducks - (4) The Angels from Hell 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå