Vertical^ Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Veldig synd. Watt er også ute for sesongen Forøvrig fornøyd med å ha Wentz på laget. For en utrolig QB han har blitt på veldig kort tid. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 2-3 etter tap mot 0-4 Joffe Redskins. Dreit meg ut med å benke Crabtree til fordel for Marshall (som ble skadet veldig tidlig...). Man taper når QBen din får i underkant av 8 poeng. Ser ut som et dårlig valg å ta Roethlisberger som QB... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Selv tapte jeg med over 30 poeng mot No Punt Intended, så fortjente å tape der Forøvrig en skikkelig drittrunde, hvor jeg tapte OBJ i min andre liga. Har dermed mistet mitt 1st pick i begge ligaene mine (DJ i denne...). Svakt år. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Herre. Trengte ca 1.50 poeng for å vinne denne runden fra Cohen i natt, men det ville ikke la seg gjøre. Kunne gått 2-3 og ha et lite håp om sjans, men håpet er borte når man er 1-4 Endret 10. oktober 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Trengte 2 yards fra J. Howard på siste driven til Bears med rundt 2.30min igjen, men neida, INT på første play og tap med 0.1 poeng Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2017 Herre. Trengte ca 1.50 poeng for å vinne denne runden fra Cohen i natt, men det ville ikke la seg gjøre. Kunne gått 2-3 og ha et lite håp om sjans, men håpet er borte når man er 1-4 Hoho, fy faen! Jeg hadde akseptert et knepent 2-6 poeng tap i denne matchen, siden jeg hadde så liten ledelse og du hadde en spiller igjen. Deilig å få en W i en sånn sliteuke, men kjedelig for deg å ikke få mer ut av Cohen, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Om det er noe trøst startet jeg 0-4 og var 1-5 i fjor før jeg fikk snudd det og til slutt endte opp med seier i championshipkampen. Fy faen, waiver wiren begynner å bli tynn nå... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2017 Ja, med så stor liga, så er det ikke så vanvittig mye å hente, med mindre noen dukker opp mid-season og gjør det bra. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Noen som har troen på AP for Cards da? Ingen? Neivel, men jeg begynner å bli desperat. Gilleslie irriterer meg, for jeg har sett noen Pats kamper og han ser veldig kvikk og eksplosiv, men blir veldig lite brukt til fordel for Brady og de andre løperne i passing game. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg starter AP i en annen liga. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Har igjen Brissett på QB, men har 41.5 poeng så langt. Det må være ny bunnrekord eller noe. Hjelpes! Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Steike dårlig kamp av Colts i går... Hvis det er noen trøst Martin hjalp det ikke meg å få over hundre poeng heller Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Eneste laget i ligaen som er 5-1, og det ene tapet mitt var bare med 0.54 poeng. Må si jeg er ganske fornøyd med sesongen så langt med tanke på at jeg ikke var til stede under draften. Men sabla så mye styr det er rundt Zeke-utestengelsen. Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg plukket opp både McFadden og Morris. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2017 Nok en fin start på serierunden: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Kan vel si det samme.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Tradet bort Amari Cooper i en annen liga... Takk gud for at du benket han! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Begynner å bli fornøyd med Fantasy-laget mitt nå. McCoy leverer endelig, Aaron Jones ser ut til å være RB1 i Green Bay, Engram er main man i New York og jeg har en del spillere å rotere med. Herlig! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 JuJu Smith-Schuster <3 <3 <3 <3 Plukket han opp i alle tre ligaene mine og den lange TDen vant meg alle tre kampene (mest sannsynlig)!! 5-3! Gledes til kamp mot Martin til neste uke! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Kirk Cousins er tilgjengelig om noen trenger en QB. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Vant min kanskje pga kamp på byespillere i lineupen til motstander. Det e jo litt leit :-( Ja, eg é en believer in the Juju! Gjorde en massive purge på lineupen min no! Meg og en hel fanskare er blitt lurt trill rundt når det kommer til Lucks helse, ser det ut som! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå