Corporal Jenkinson Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Dere som lo av meg når jeg draftet my boi Todd Gurley. Ta dere en bolle eller ti! 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Værst tenkelige start for meg denne uken. Minus 4 fra Ravens D/ST og 0 fra Tucker med en quarter+ igjen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 FAEN HVORFOR STARTET JEG IKKE BRISSETT DA......!!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) Steelers - Bears kommer til å bli ukas snakkis. For en helt absurd og idiotisk situasjon Endret 24. september 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 DEILIG å se Saints pisse på Panthers! Endelig går det bra! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Jepp. Skikkelig godt å se dem komme på rett spor! Lenke til kommentar
10theri Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Vinner runde 1 med 1.74 poeng og runde 3 med 0.54(!) poeng.. Noe sier meg at jeg bruker opp flaksen tidlig i år. Men med en 3-0-0 start så nyter jeg det så lenge jeg kan. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Inn i nok en elendig uke? Ja, ser sånn ut Montgomery ut med skade og han så ut til å kunne ha nok en god aften. Bears bruker ikke Cohen, og jeg ser Bears-fansen er i harnisk over det. Han er et heftig våpen både som RB og WR, men de makter tydeligvis ikke å bruke talentene hans. Glennon er jo i tillegg en forferdelig QB. Endret 29. september 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Skikkelig elendig uke for meg. Både Julio Jones og Dalvin Cook går ut med skade, sistnevnte kanskje ute for sesongen. Huff. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Kjørr! Glemte å bytte ut Snead som var inaktiv i morges, men slår likevel ubeseirede 10theri denne uken. Viktig seier! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Aiaiai, den der var jeg heldig med Aasmund ! Endret 2. oktober 2017 av Lyspaere Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Aiai, taper knepent mot Vennesla Chargers med ca. 4 poeng Nå har jeg nok uflaks altså! Montgomery er ute og Mariota er ute. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Ble seier på meg over Mythic Legends Forferdelig underprestering fra begge sin side. Trengte denne. Håper jeg klarer å snu skipet og få samlet flere poeng etter noen sinnsykt dårlige scorende uker. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Etter god flyt første 3 rundene måtte det snart komme en trå uke.. Den kom nå. Ikke en eneste spiller som virkelig leverte varene og QB Ryan f*cker meg med 10 poeng.. Gratulerer Martin med seieren. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Der ryker min beste spiller Og nå ser jeg at også Chris Carson, min andre starting RB, også vil være ute en stund. Huff, dette kommer til å gå dårlig. Bra hvertfall Doug Martin er tilbake neste uke. Endret 2. oktober 2017 av jenskristian Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Kjedelig den der. Sitter å lurer på om det er verd å holde på DJ frem til slutten av sesongen eller ei. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Når hele benken din nå er fylt opp med spillere tagget med "LP" Har vært veldig mye skader tidlig i denne sesongen, mange alvorlige. Er jo veldig synd. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Veldig morro... Legger meg i går til rapporter om at Gronk skal spille. Våkner og ser han ble meldt inaktiv 01:30, en time før kampstart. Ikke at det sannsynligvis har veldig mye å si siden laget mitt ble helt rasert denne uken uansett, men ikke like interessant å se kampen i opptak senere i dag nå. Kjipt å være 6 timer foran USA noen ganger... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 OBJ ferdig (muligens) for sesongen. FML. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå