Vertical^ Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Klarte å stjele til meg Tarik Cohen på Waivers (til fordel for Mixon som jeg droppet. Up for grabs nå for de som tør . Ser nå at Golladay hos Lions ikke gikk før Waiver nummer 8. Ville trodd interessen for han ville være betydelig høyere? Endret 14. september 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Veldig overraskende. Prøvde meg selv på begge to, men fikk dessverre ingen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Gikk for Clay som #1. Hadde waiver 14/14 så måtte innse at alle gode drops nok ble tatt fra meg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Wow. Joe Mixon på waiver wiren, også beholder du Latavius Murray! Synd jeg har så lav waiver Golladay gikk waiver 1 btw Endret 14. september 2017 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Knepet tap i week one for her, mange som skuffet. Henta inna Eli som nødløsning da Winston plutselig fikk by week, han leverte på ingen måte. Green er like blek som linja til Bengals å har 2 skuffende game weeks. Eneste lystpunkte var Hill som presterte som forventet. Håper å slå tilbake i week 2, dog mot et solid Chargers lag. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Gjorde nettopp ligaens første trade. Mulig jeg bommer som bare pokker her, var veldig usikker - men tok sjansen etter noen glass vin Tradet Parker bort for å få Fitzgerald inn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Kan vel allerede nå konstatere at jeg taper denne uken, med mindre noen overpresterer voldsomt senere. Tom Brady skulle selvfølgelig komme tilbake idag etter tapet sist uke... Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Med hele 3.90p tilsammen på de 3 running backene mine var du ikke så langt unna allikevel Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2017 Forfatter Del Skrevet 18. september 2017 Todd Gurley dro opp poengene litt, men hadde jo ingenting på resten av laget. Minuspoeng hadde jeg og. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Nok en dårlig uke Hadde en følelse i draftet at jeg skulle valgt Crabtree over Cooper, og det viste seg i går Dog så er de jo en konstant kamp mellom de to, så det kan svinge fælt fra uke til uke. Var allerede i drømmeland når meldingen om at Jordy Nelson var ute, så ble jo null poeng der også.. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Men Oakland ser såppass bra ut at det vil variere! For øvrig er divisjon Nord mye sterkere enn motparten innledningsvis. Ingen med over hundre poeng i hverken uke 1 eller 2 blant "søringene" Tenkte bare påpeke det. Visst det er lov med litt banter! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Det gååååår så til helvette for meg. 2 første draft picks var DJ og Cooks. Sistnevnte er jo idioti av meg, men førstnevnte er så sinnsykt kjip... Føler ikke jeg kunne gjort så mye annet i draften heller.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Dro til meg Funchess fra Panthers, Carson Wentz, og tar en råsjans på at Josh Gordon kommer tilbake nå ASAP. Fornøyd med ukas Waivers Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Kan ikke skjønne hvordan jeg kunne få lov til å få Mixon med tredje waivervalg, men sier takk takk jeg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Noe spesielt med han? Med 2 og 4 poeng de to første ukene, så er det vel ikke veldig rart at du får han på waiveren? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Jeg droppet han forrige uke så til fordel for Cohen på Bears. Kan jo fort hende han blir en mye større del av Bengals-laget, men har sett dårlig ut så langt. De har fortsatt mye tro på Bernard og Hill, som gjør at Mixon får svært lite snaps. Dog en tydelig fare i pasningsspillet da han visst er en god receiver også. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Han har startet dårlig, ja. Potensialet er imidlertid stort. En perfekt spiller å ha på benken for nå som kanskje kan slå gjennom stort innen sesongen er over. Gio Bernard er jo dømt til å bli skadet som han alltid blir. Jeg vil heller plukke opp en spiller som jeg tror vi har sett på sitt dårligste enn en spiller som sannsynligvis har hatt sin beste uke. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Jeg forstår ikke at Chris Johnson gikk til meg som FA.. Ok, han er megaskudd i mørket - men han blir på laget mitt i 2 ukers tid så ser jeg an Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Dere som lo av meg når jeg draftet my boi Todd Gurley. Ta dere en bolle eller ti! Endret 22. september 2017 av MartinF 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Vurderer seriøst å starte Jacoby Brissett over Russell Wilson idag... Wilson har vært rææv de første to ukene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå