Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Lag: Breesus Take The Wheel

QB:

M. Mariota

RB:
T. Montgomery

J. Mixon

L. Murray

WR:

J. Nelson

A. Cooper

E. Decker

T. Lockett

J. Brown

K. Stills

TE:

C. Fleener

J. Graham

K:

M. Bryant

DEF:
NY Giants

7 kanskje? Misfornøyd med RBs og føler jeg kanskje burde hatt minst en til, i tillegg til at jeg er litt usikker på alle mine RBs produktivitet i 2017. Fornøyd med WRs og føler jeg fikk mange #1 receivers.

På QB tok jeg en liten sjanse selv om Mariota har vist veldig gode tendenser. Kunne blant annet tatt Carr eller Cousins før han, to QBer jeg var veldig fornøyde med i fjor.

Tok Fleener som TE i aller siste runde, noe jeg er veldig fornøyd med. Var enten han eller en sub-par WR eller RB, og da føler jeg det er et bra valg. Graham gjør det forhåpentligvis godt i år.

Bra kicker, litt usikker på Giants defense, men er vel ikke så halvgærnt.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lag: Land of the Freeman

QB:

Russell Wilson

Deshaun Watson

RB:

Isaiah Crowell

Todd Gurley

Danny Woodhead

Shane Vereen

James White

Charles Sims

WR:

Odell Beckham Jr.

Willie Snead

Corey Coleman

TE:

Jordan Reed

K:

Blair Walsh

DEF:

Kansas City Chiefs

Egenvurdering: 7/10

Først vil jeg si herlig oppmøte idag! Mangler bare Mr. Chargers fra å være alle mann alle. Imponerende det med 14 mann i ligaen! :)

Rimelig fornøyd med laget i år. Bortsett fra OBJ er det ingen skikkelige standouts, men håper Crowell kan levere som han gjorde i fjor (eller bedre...). Fornøyd med Wilson under center. Dum som jeg er så prøver jeg meg på Todd Gurley igjen. Må da være hans tur til å slå skikkelig igjennom nå. På WR-plassen er jeg litt tynt bekledd. Visste ikke at Willie Snead var suspendert i de tre første kampene denne sesongen. Fornøyd med Walsh som kicker og Chiefs D. Fantasy-guruen gir meg en "A" og projected 9-4 finish og 3. plass totalt. Jeg er litt skeptisk til det, men håper på en bedre sesong enn i fjor!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

QB: 

Aaron Rodgers

Alex Smith

RB:
Tevin Coleman

Jay Ajayi
Duke Johnsen
Terrence West

WR:
Dez Bryant
Emmanuel Sanders
Adam Thielen
Taylor Gabriel

TE 
Travis Kelce
Austin Hooper

K
Mason Crosby

Def:
Seahawks

Selv-evluaring - 8

Noen umiddelbare tanker:

- Veldig fornøyd med sammensetningen av laget. Noen stjerner og mange som kommer til å levere jevnt og trutt. 

- fornøyd med å få med meg West så sent, med de skadene rundt seg så bør han få volum i alle fall, så får vi se om han leverer bra over tid eller om det blir like ujevnt som tidligere. 

- Usikker på om Ajayi klarer å levere til første runde pick, men det var faktisk min største gambling.
- Litt for mange Falcons. Trade anyone? :D 

- K og Def - blir lite poeng første uke på defense, ellers blir det bra. 

Lenke til kommentar

QB:

Kirk Cousins

Carson Wentz

RB:

Dalvin Cook

Doug Martin

Jacquizz Rodgers

Alvin Kamara

Chris Carson

WR:

Julio Jones

Golden Tate

Tyrell Williams

Cooper Kupp

TE:

Rob Gronkowski

K:

Justin Tucker

DEF:

Los Angeles Rams

Greit fornøyd med laget jeg endte opp med. Selvfølgelig en del spillere jeg hadde lyst på som gikk før det var min tur, men slik er det for alle. Ikke veldig fan av hverken Julio Jones (for få TD's) eller Gronk (skader) og jeg har også hatt dem begge før, men følte jeg ikke kunne la dem gå forbi. Vurderte sterkt Elliott i stedet for Jones, men siden jeg allerede har han i en annen liga droppet jeg å gamble på han her også siden alt er så usikkert. 

Jeg endte kanskje opp med litt mange mange rookies, men jeg mener sjansen er større for at en av dem jeg valgte mot slutten slår gjennom enn at en veteran som ikke har vist noe på 2-3 år gjør det. Krysser fingrene for at en av Alvin Kamara og Chris Carson er verdt å spare på og kanskje at Kupp blir en liten possessionstjerne i L.A.

Litt på siden, men jeg er veldig fornøyd med å plukke opp den beste kickeren i NFL i 11. runde og har den posisjonen løst alle utenom en uke. Det er i utgangspunktet tidlig å ta kickeren, men så utplukket som ting var tok jeg gjerne den beste spilleren i en mindre viktig posisjon i stedet for min femte RB eller andre QB. 

Gleder meg til sesongen starter. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar

Lag: MythiC Legends

QB:
Tom Brady

RB:
DeMarco Murray

Jordan Howard

Thomas Rawls

Darren Sproles

WR:
Jarvis Landry

DeSean Jackson

Pierre Garcon

Mike Wallace

Jermaine Kearse

TE:
Delanie Walker

​Jack Doyle

K:
Adam Vinatieri

DEF:
Arizona Cardinals

Egenvurdering: 8/10

​Fornøyd med balansen, ganske bra startere i alle posisjoner til å være 14manns. Fint med to running backs som forhåpentligvis kan stå i startoppstillingen hver runde, det manglet jeg i hele fjor. Travis Kelce ble tatt med picket før meg, han inn så hadde jeg slått til med en freidig 9'er.

Innså jo på slutten i går at 4 av de 5 wide receiverne mine hadde bye i uke 11, men orkanen Irma fikset det for meg ved å flytte Jarvis Landry og DeSean Jackson sin bye til denne uken, klager ikke ;).

Det mest irriterende i draften var runde 9 hvor Hogan, Ginn, Jaquizz og McFadden gikk på rekke og rad før det var min tur, det var de fire som var igjen på watch listen min og endte dermed med Mike Wallace som litt panikkvalg. Wallace og Sproles er nok de to valgene jeg er minst fornøyd med.

Men det blir spennende å se hvordan det går, misset playoff forrige sesong på en 4-way tie hvis jeg ikke husker feil, satser på å rette det opp med en seier i år

Lenke til kommentar

QB

Andrew Luck 

Blake Bortles

RB

Kareem Hunt

Mike Gilleslie

Jeremy Hill

Adrian Peterson

Samaje Perine

WR

Mike Evans

Alshon Jeffery

Kelvin Benjamin

Sterling Shepard

TE Evan Engram

Kicker Lutz

Defense Bills

6/10

+ 3 store, gode wide-receivers. Litt redd jeg bommet ved å la Julio Jones slippe forbi, men tankegangen min er at Desean Jackson vil åpne opp mye for Mike Evans. Så får vi se da, Irma nekter meg å se dette i første runde ihvertfall! Jeffery er dritgod og det samme er Benjamin! 

+ Kareem Hunt. Gleder meg. Staut beist. Andy Reid og Alex Smith ved rorene. Har troen! 

? Mike Gilleslie gikk lenge etter han "burde", på samme måte som Legarette ble neglisjert i fjor. Kanskje et kupp! Men Patriots og RBs er vel noe av det vanskeligste å spå i NFL, så jeg vet da søren :p 

? Mye uvisst med Luck, men han er QB jeg garantert vil nyte godt av når han er tilbake på banen. Når er det store spørsmålet, så klart! Ellers er jeg klokkeklar i troen på Fournette og en Bortles med mindre last på ryggen. 

- Bra potensiale i RB-benken min... Må derimot flakse litt med diverse situasjoner. 

- Tradisjon (i min andre liga) tro deltar jeg i rotterace/bingo på kicker og defense fra runde til runde! 

Lag jeg frykter etter draften: 

Kristiansand Thunder Ducks, North Norwegian Saints, Joffe Redskins og Vennesla Chargers. :p 

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Åh, herregud. 60 poeng opp etter 2 spillere. Har alt takket nei til tradeforslag på K. Hunt. ;) 

Så kampen nettopp. Fy søren! Tilfredstillende slutt på kampen når Foxborough nesten er tømt for tilskuere 2 minutter før kampen er slutt. Imponerende av Chiefs tvers igjennom, spesielt Alex Smith som kastet langt og lyktes med det flere ganger. Sånt åpner opp for Hunt! 

Men ja... kan ikke akkurat forvente sånn leveranse på ukentlig basis!  

Lenke til kommentar

Fy. Faen. Helt ned til the wire mellom meg og Thorsov Pushers II. Måtte ha et blokkert field goal til å sikre seieren. Er jævla heldig som vant, benken til Thorsov scoret flere poeng enn meg + Jay Ajayi på bye week. 

Møter mest scorende So Good It Ertz i neste runde. Trenger noen dager på å komme meg etter den kampen ass. Hjerte har aldri banket så hardt før...

Lenke til kommentar

Fy. Faen. Helt ned til the wire mellom meg og Thorsov Pushers II. Måtte ha et blokkert field goal til å sikre seieren. Er jævla heldig som vant, benken til Thorsov scoret flere poeng enn meg + Jay Ajayi på bye week. 

Møter mest scorende So Good It Ertz i neste runde. Trenger noen dager på å komme meg etter den kampen ass. Hjerte har aldri banket så hardt før...

Det er sånn det skal være! Skal pinadø være mestscorende etter neste runde også! :p Stygge skader på David Johnson og Allen Robinson da, det er alltid trist :/ 

Hadde rimelig dårlig poengfangst om man ser vekk i fra torsdagen min :p 

Ellers kjempegøy med nfl igjen, stort savn! Eagles begynner med seier og, digg! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...