Vertical^ Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Eventuelt så er det vel bare å starte en liga til? Enten om den er med penger i potten eller uten. Er gjerne med på to jeg for litt ekstra spenning Lenke til kommentar
Schwifty Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Det er jo en ide! Jeg er veldig gjerne med i hvertfall. ? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg hadde en egen liga første året jeg joina diskusjon.no fantasymessig. Var for sent ute med laget mitt og måtte lage en separat liga da. Klarte å fylle den da - men det var da mer tid enn èn uke før seriestart. Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Enig, 16stk er for mye. Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 De jeg har på blokka som ikke har betalt er: Victorious secret, MythiC legends, Vennesla chargers og joffe redskins. Er jo frivillig å betale, men om noen av dere mener dere har betalt så si ifra! Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Har vært borte på jobb denne uka, betalingen kommer nå Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) Jeg betalte nå! Vet det er for sent, men håper det er ok ettersom at det fortsatt er noen dager til draften starter. Går det ikke greit har jeg selvfølgelig full forståelse for det. edit: Vennesla Chargers altså. Endret 2. september 2017 av JohnFinstad Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 (endret) Jeg betalte nå! Vet det er for sent, men håper det er ok ettersom at det fortsatt er noen dager til draften starter. Går det ikke greit har jeg selvfølgelig full forståelse for det. edit: Vennesla Chargers altså. Det går greit. Fristen var en soft-deadline. Så lenge det er betalt før draftstart, så er det ok. Da mangler vi bare 10theri of Joffe42. Gjerne gi beskjed om dere ikke tenker å være med. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RW76GhQ5YxS8yga2Ah7dazrAL7lSuFVUxyIq6M7BvPw/edit?usp=sharing Endret 2. september 2017 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Trodd jeg hadde betalt, men tydeligvis ikke. Betalt nå? Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Da kan jeg bekrefte at samtlige har betalt! 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Husk Draft i kveld boys! Lenke til kommentar
Balthorion_84 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 når får vi draft-rekkefølgen? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 30 min før, clienten åpner 19:00 Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Jeg kan ikke delta på draften i kveld, men har brukt mange timer i dag tidlig på å sette opp en pre-draft ranking, så krysser fingrene for at laget ikke blir helt ubrukelig. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 30 min før, clienten åpner 19:00 Står på oversikten at draften er 20:00? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Det stemmer. Trodde den var 19:30 siden det står det i headern her. Da åpner clienten 19:30. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2017 Forfatter Del Skrevet 5. september 2017 Den starter 20.00, dette er min feil. Jeg skulle sette draftdatoen, og av en eller annen grunn valgte jeg 2pm min tid, altså 20.00, istedenfor 1.30pm. Håper dette ikke ødelegger planene for folk her inne nå, men det er alt for sent å endre det nå. Beklager dette! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Det går helt fint for min del Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 (endret) Lag: North Norwegian Saints QB: A. Dalton P. RiversT. Taylor RB:D. Johnson C. Hyde A. Abdullah R. Burkhead WR: B. Cooks M. Bryant D. Parker R. Cobb T. Ginn TE:C. Brate K:N/A DEF:Ravens Egenvurdering: 7.5/10Er rimelig fornøyd med laget. Ventet lenge med QB og TE uten at jeg føler det straffet seg noe særlig. Har 3 RB som jeg forventer at er soleklare RB1 og en joker i Burkhead (you never know). Min WR-stall er noe mer middelmådig, men ser ikke bort ifra at D. Parker har en god sesong sammen med Cutler - de har gode rapporter sammen hittil. Samme med Ted Ginn, som tydeligvis har connecta godt med Brees so far. Forventer uansett value fra Cooks - men det er stor risk å ta han til den prisen han ble tatt (pick 28 overall). Lykke til alle sammen - jeg gleder meg til kommende sesong Endret 5. september 2017 av Lyspaere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå