Lyspaere Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Nei - nå tenkte jeg mer på type dagen før seriestart etc. Da har det vært problemer tidligere, men ikke i denne ligaen. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Mulig seint ute, men jeg er kjempeinteressert å være med i ligaen. =) 'So Good it 'Ertz' edit: nvm. Hvis noen skulle gi opp plassen sin før sesongen er jeg lett med. edit2: Dersom kompisen til corporal jenkinson fortsatt er interessert, kanskje? =) Endret 17. august 2017 av sch0n Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2017 Forfatter Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Ok, housekeeping time: Live-draftNi av ti har nå stemt, og det ser ut til at live-draften blir den 5. September kl. 19:30. Sett av den datoen nå, og hvis du ikke får muligheten til å bli med, husk å sette opp en prioriteringsliste, slik at du ikke bare blir gitt den høyest ranket spilleren hele draften igjennom. Som vanlig så vil jeg åpne draftrommet en 20-30 minutter før draften starter, eller mulig det åpner av seg selv? Jeg husker ikke helt hvordan det der funker. Premieliga/buy-inVet ikke om Petter har oppdatert excel-skjemaet, men sånn som det ser ut nå så er det fremdeles seks stykker (10theri, MythicC8, Lyspaere, Le_Chuck, JohnFinstad og Joffe42) ikke har betalt inn 150,- kronene til Petter. Mer info om dette finner du her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RW76GhQ5YxS8yga2Ah7dazrAL7lSuFVUxyIq6M7BvPw/edit?usp=sharing Skal du være med, så må pengene være inne senest 1. September. Hvis du ikke her betalt i tide vil du ikke kunne være med. Dette for å gjøre det fair for de som har betalt, da noen vil kanskje ombestemme seg om de ikke er fornøyd med draftpickene sine. To lag til? Det har nå kommet to lag til som ønsker å være med. Om Corporal Jenkinson fremdeles kan få med en til, så kan vi utvide ligaen til 14, da sch0n over her også er interessert. Ønsker også ha dette klart til 1. September. Om de skal være med på premieligaen så må også dette være på plass i tide før draften starter. Hvis noen har innvendinger mot å øke til 14 lag, kom gjerne med dine motargumenter her. Endret 20. august 2017 av MartinF Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Det stemmer at excel skjemaet er oppdatert, så vi mangler betaling fra 6. Helt ok for meg å utvide til 14. Ellers gledes det sykt til 6.september fra denne kanten! Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) 6 sep. Funker konge det. Og betaling er ingen problem. Hører fra dokkar :-P Endret 19. august 2017 av sch0n Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Draft 6. september bør passe bra. Skal betale buy-in asap. Personlig syntes jeg 12 lag er mer enn nok, og foretrekker faktisk 10, men om flertallet ønsker å utvide til 14 går det greit for meg. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Må si meg enig med Finstad, syns 14 lag er litt mange, men flertallet bestemmer Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Jeg er med på 14-mannsliga, og har betalt inn nå Men 6. september passer ikke for meg - og det er jo 5. september som har desidert flest stemmer? Jeg fjernet min stemme fra 6. sept etter at jeg fant ut at jeg hadde blinksa på den datoen - men selv med min stemme ville jo 5. sept ha vunnet over 6. med 7 stemmer over 4 stemmer.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2017 Forfatter Del Skrevet 20. august 2017 (endret) Jeg er med på 14-mannsliga, og har betalt inn nå Men 6. september passer ikke for meg - og det er jo 5. september som har desidert flest stemmer? Jeg fjernet min stemme fra 6. sept etter at jeg fant ut at jeg hadde blinksa på den datoen - men selv med min stemme ville jo 5. sept ha vunnet over 6. med 7 stemmer over 4 stemmer.. Hva faen, ja selvfølgelig skal det være 5. september. Jeg har jo sett på feil linje, men tenkt riktig dag (tirsdag)... Endret 20. august 2017 av MartinF Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Godt å høre!Må starte forberedelsene nå snart også.. Føler jeg ikke har kontroll på hvem jeg ønsker etter runde 1 i det heeeletatt - spesielt ikke dersom vi er 14 lag. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 14 lag er greit for meg Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Ellers gledes det sykt til 6.september fra denne kanten! 6 sep. Draft 6. september bør passe bra. Tenkte bare å "tagge" dere som allerede hadde notert dere 6. sept og gjøre oppmerksom på at det er 5. sept. 1 Lenke til kommentar
10theri Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 5. september blir bra! Skal sørge for å få betalt ila den kommende uka. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Sorry for dårlig respons. Har ikke hatt internett den siste uken så livet suger akkurat nå, men jeg kan få med en til uten tvil. Om det er greit for dere kan sch0n og min kompis være med! Snakket med han nå: han er keen! Endret 23. august 2017 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 5/6 Sep er fint her Trenger ikke utvide for min del, en om dere ønsker er jeg med. Lenke til kommentar
Schwifty Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hei folkens. Jeg heter Fabian. Så vidt jeg har skjønt er Fantasy-ligaen deres fullbooket, men dersom det skulle åpne seg en plass (eller dere skulle åpne for flere) blir jeg veldig gjerne med Spilt fantasy i 4 år, og ser 5+ kamper i uken. Så inaktivitet blir ikke et problem fra min side. Uansett, lykke til med sesongen i alle tilfeller Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Har meldt inn roomien min i fantasyligaen, heter "yungtings". Skal ha vipset Petter nå. Kan også skaffe en til vi ønsker Schwifty med, men skjønner det blir vel mange. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2017 Forfatter Del Skrevet 28. august 2017 Det stemmer jeg i mot. Det har vi prøvd, og det var for mange for min del. 14 er på grensen. 10-12 er perfekt imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå