MythiC8 Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg blir også med igjen, med eller uten buyin. Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg stiller også lag, og helst med buy-in for det var jo en suksess! Stiller også villig opp som ansvarlig for pengepotten i år også. Det var en uproblematisk gjeng i fjor, så jobben var takknemlig nok den?? 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Som regjerende mester stiller jeg også. Likte godt at ikke bare vinneren, men også at 2. og 3. fikk en del av premiepotten. Håper vi klarer å få til noe lignende i år også, dog er jeg med uansett buyin eller ikke! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 Faen, glemte å sette opp dette. Lover å gjøre det i morgen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Førsteposten er oppdatert med info rundt 2017-sesongen. Ligaen er aktivert og deltagere fra 2017 har førstepri til å være med igjen denne sesongen. Logg inn på fantasy for å se at alt er ok, evt. endre lagnavn, også kommer du tilbake hit og bekrefter med lagnavn om du skal være med i 2017, og om du vil være med i premieligaen. Frist for å bekrefte vil være Søndag 23. juli kl. 23.59, og de som ikke har gitt lyd fra seg innen den tid, vil bli fjernet. Da åpnes plassen for andre brukere som ønsker å delta. EDIT: Kan også nevne at jeg vil kjøre en randomizer-greie på de to divisjonene, samt terminlisten, så den ikke blir lik fjorårets, men venter med dette til vi har fått bekreftet alle lag og/eller fått inn nye. Endret 15. juli 2017 av MartinF Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Fuck Yea! Er med. Må fikse I morgen kveld Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Bekrefter MythiC Legends med 150 spenn Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Vennesla Chargers stiller i år også! Blir med i premieligaen, og satser på at play-offs går hakket bedre i år. Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Du kan hake av for bekreftet på meg også! Satser på å samle inn penger via vipps, og til samme nummer som i fjor! Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 No punt Intended er med i år også. Med på buy in. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 The Angels From Hell stiller sterkt i år også. Joiner buy in. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Kristiansand Thunder Ducks er med. På buy in også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Ønsker å melde meg på som ny deltaker, og er med på buy in Lenke til kommentar
10theri Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Victorious Secret blar opp lommeboka og kjøper seg en plass i år også. 1 Lenke til kommentar
Balthorion_84 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) Jeg er med. Torshov har mye å revansjere. Buy in no problem. Endret 19. juli 2017 av Balthorion_84 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Fristen for å holde laget sitt i ligaen for neste sesong går ut ved midnatt og det er enda tre lag har fremdeles ikke bekreftet sin plass for denne sesongen. Etter midnatt vil evt. Vertical^ få den første ledige plassen, og åpen registrering vil åpne etter det. Vil også kjøre igang en avstemning for ønsket draftdato i løpet av uken. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Da var fristen gått ut, og tre lags eiere har ikke bekreftet at de vil være med videre. Disse tre plassene er nå åpne for andre til å registrere seg. Se informasjon i OP for instrukser på hvordan man registrerer seg i ligaen. Ønsker å melde meg på som ny deltaker, og er med på buy in Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Jeg er med. Torshov har mye å revansjere. Buy in no problem. Faen, hvorfor har jeg ikke sett denne posten? Jeg har dessverre klart å slette deg fra ligaen da jeg ikke hadde markert deg som bekreftet... Beklager dette, men det er ikke verre enn at du melder deg på igjen med en gang på NFL.com! Jeg har reservert en plass til deg, og du står når oppført i førsteposten som bekreftet nå. Endret 24. juli 2017 av MartinF Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Da er Breesus Take The Wheel påmeldt 1 Lenke til kommentar
Balthorion_84 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg er med. Torshov har mye å revansjere. Buy in no problem. Faen, hvorfor har jeg ikke sett denne posten? Jeg har dessverre klart å slette deg fra ligaen da jeg ikke hadde markert deg som bekreftet... Beklager dette, men det er ikke verre enn at du melder deg på igjen med en gang på NFL.com! Jeg har reservert en plass til deg, og du står når oppført i førsteposten som bekreftet nå. np. har meldt meg på nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå