Runningback Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har ikke fått sett tradene før nå. Men de som har blitt tilbudt er desverre ikke interessant! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Helgen kommer ikke fort nok! Jeg vil spille fantasy! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Arian Foster er mest sannsynlig ute... Flott... :/ Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Derfor det ofte er lurt å hente den klare nr 2 rb bak spilleren. Sålenge det er en kurant spiller. I dette tilfellet Ben Tate. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Ehm, Ben Tate er da ikke ledig... Jeg har backup-plan, men er så sykt irriterende at mitt første draftvalg fortsatt ikke har produsert gode nummer... EDIT: Ikke at backup-planen er ideell, men den burde funke greit denne uken. Endret 25. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg tenkte på når man drafta. Tenker på sånn i de siste rundene kan det være en ide å hente slike spillere, iallefall i store ligaer slik som vår. Men for all del ikke noe must. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Fytti helvette så flaks! Plukket opp Nate Washington 3 min før kampene startet. Nå har han 12.30 poeng i 1st half. Kenny Britt er skadet og nå kan Washington få en viktig rolle neste uke. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jada! Det blei like jevnt og spanande som eg trudde på forhand. Seier med fire fattige poeng Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Endelig var det min tur å få flest poeng i en runde. Det skjer ca. en gang i året, så det er utrolig festlig når det endelig skjer! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har ikke tenkt til å gi opp, men jeg har så ufattelig liten tro på denne sesongen at jeg blir ganske umotivert. Irriterer meg fortsatt grønn for at jeg ikke fikk blitt med på draften. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Let litt på waiver wiren. Er mye interessant der, som jeg ser kan passe inn på laget ditt. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Som du ser henter jeg derifra hver uke, med varierende lykke. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tydelgvis flere som har fått det med seg fra før, men dette hadde vært flott om alle hadde satt opp sin egen trading block her: http://fantasy.nfl.com/league/348280/team/7/tradingblock Så blir det letter for alle å trade. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Linken funker ikke. Men du finner trading blocken ved å gå på "My Team" og på "Trading Block" i menyen under. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Da var det tid for å fjerne en QB, og det ble Rex Grossman. Bye neste uke, og ikke noe enkel schedule fremover. Plukket opp Kendall Hunter som starter foran Frank Gore for 49ers idag. Krysser fingrene for suksess! Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tony Romo eller Cam Newton... Vil vinne idag, lei av å tape =D Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Cam, kjør mens han er 'hot'. Romo har vært halvskadet og jeg ville ikke kjørt han fra start. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Faen at jeg starta Vick da. Angrer allerede. Ligger på minus siden når det gjelder poeng. Denne tar du Martin :/ Edit: Eller ikke, sykt av Vick på TD'n der. Game on Endret 2. oktober 2011 av All Day Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Faen meg bullshit at Gore ikkje skulle starte! Han har jo allereie rusha for fleire yards i dag enn han gjorde i heile forige runde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå