jenskristian Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg visste jeg hadde små odds før MNF med Ertz mot Smallwood og Starks med bare en liten ledelse. Muligheten var der gjennom hele kampen og alt jeg trengte var en touchdown og noen få yards som dessverre aldri kom. Nå venter en knalltøff kamp The Angels from Hell som må vinnes for at jeg skal nå playoffen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Priser meg lykkelig og ydmykt til fantasy gudene etter at jeg har andreplass overall, til tross for at jeg har en skammelig niendeplass om man ser på breakdown. Irriterende for alle andre enn meg, men innrømmer at jeg også synes det er sjukt! Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Smått utrolg at du er 8-4 mens Victorious Secret som har flere peong en deg er 4-8. Vurderer selv sterkt å kjøre uten TE denne runden. Har allerede sikret meg playoffs, og føler ikke det er verdt å droppe en av Cobb, Hopkins eller Jordan Matthews for å plukke opp en middelmådig TE i en runde. Planen var egentlig å la Kaep gå, men etter at han fikk 34 poeng forrige runde kan jeg egentlig ikke gi slipp på han heller. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Smått utrolg at du er 8-4 mens Victorious Secret som har flere peong en deg er 4-8. Fuck my life, right? Har ikke hatt flaksen på min side, og tapet av Lacy - som var mannen jeg egentlig hadde satt min lit til på forhånd - hjalp heller ikke. Har gitt opp sesongen for lengst, men holder selvfølgelig laget så oppdatert som mulig for mest mulig fair konkurranse for dere som kjemper i toppen. Kommer hardt tilbake neste sesong. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Lykke til i dag alle sammen. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Med en ledelse på bare 10.9 poeng mot The Angels from Hell hvor han har igjen Russel Wilson går nok ikke dette gitt. Kjipt at playoffplassen ryker i siste runde, men får komme sterkere tilbake neste år. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Nå BØR jeg faen meg vinne. For øvrig Jens, er ikke sikker på at du ryker. Hail Mary Passers tapte mot Make America Gronk again, og ser ikke spesielt lovende ut for MythiC Legends. Taper begger når du playoffs vel? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Krysser fingrene for at du har rett! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Du hadde rett du Corporal Jacobsen. Femteseed og med i playoffen Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Føles veldig rart å ha en bye week. Nesten så jeg håper at spillerne mine underpresterer slik at de forhåpentligvis har en god del krutt igjen neste uke. Hvem av de som kom til playoffs er forresten med i premieligaen? I førsteposten står det ikke at jeg er med, så regner med at den ikke er oppdatert/riktig. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg er hvertfall med. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Føles veldig rart å ha en bye week. Nesten så jeg håper at spillerne mine underpresterer slik at de forhåpentligvis har en god del krutt igjen neste uke. Hvem av de som kom til playoffs er forresten med i premieligaen? I førsteposten står det ikke at jeg er med, så regner med at den ikke er oppdatert/riktig. Føles veldig rart ut for min del også... Håper de sparer sitt beste til neste uke Jeg er også med. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Fy fader så kjedelig å ryke i første runde av playoffs... Men, men, sånn er det. Blir jo knust tross alt Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Har vært veldig heldig så langt i dag jeg. Kun Benjamin og Mariota har skuffet mens andre har prestert over forventinger. Når i tillegg Forte går ut med skade tidlig ligger jeg veldig bra an så langt. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Vel, vel, laget mitt fortjente vel ikke mer tenker jeg. Dog noe kjipt. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Skulle jeg vinne blir det nok en veldig tøff motstander neste uke i Vennesla Chargers. Kjipt for han at Bell's fantastiske innsats denne uken er bortkastet, men han gjør nok greit nok neste uke også vil jeg tro. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Lykke til dere som er i semifinalen! Er megaspent, trenger en stor uke av Russell Wilson! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Det stod mellom Gore og Montgomery som flex. Dessverre valgte jeg Gore som har fått to touchdowns "stjålet" av Turbin mens Montgomery har scoret to. Edit: GIkk jammen meg min vei på tross av at jeg satte Montgomery på benken. Finale mot The Angels from Hell blir morro! Tapte finalen i fjor så håper det går bedre i år. Endret 19. desember 2016 av jenskristian Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Da blir det meg og Jens Kristian sitt Kristiansand Thunder Ducks i finalen! Vi har møttes to ganger tidligere i år, i uke 5 da jeg fikk min første seier for sesongen og Jens sitt første tap 101.82 - 88.88 og i uke 13 der jeg også vant 84.68-78.60. Forskjellen mellom oss har vært David Johnson som har vært opp i nærheten av 30 poeng i begge kampene. Skal jeg vinne må DJ ha en stor uke, men mange har vanskelige matchups denne uken. RW mot Cardinals, Bilal Powell mot Jets, nevnte DJ mot Seahawks, Davante Adams og Tyler Eifert. Disse lagene er topp 8 defenses i posisjonene spillerne spiller. Har en del vanskelige valg å gjøre med en benk som må byttes inn for en del av disse spillerne. Hvem som skal inn og ut sliter jeg veldig med! Håper på en jevn kamp, men er jævla nervøs for at jeg taper. Lykke til jens! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå