Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Jeg visste jeg hadde små odds før MNF med Ertz mot Smallwood og Starks med bare en liten ledelse. Muligheten var der gjennom hele kampen og alt jeg trengte var en touchdown og noen få yards som dessverre aldri kom. Nå venter en knalltøff kamp The Angels from Hell som må vinnes for at jeg skal nå playoffen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smått utrolg at du er 8-4 mens Victorious Secret som har flere peong en deg er 4-8. :wee:

Vurderer selv sterkt å kjøre uten TE denne runden. Har allerede sikret meg playoffs, og føler ikke det er verdt å droppe en av Cobb, Hopkins eller Jordan Matthews for å plukke opp en middelmådig TE i en runde. Planen var egentlig å la Kaep gå, men etter at han fikk 34 poeng forrige runde kan jeg egentlig ikke gi slipp på han heller.

Lenke til kommentar

Smått utrolg at du er 8-4 mens Victorious Secret som har flere peong en deg er 4-8. :wee:

Fuck my life, right?

Har ikke hatt flaksen på min side, og tapet av Lacy - som var mannen jeg egentlig hadde satt min lit til på forhånd - hjalp heller ikke. 

Har gitt opp sesongen for lengst, men holder selvfølgelig laget så oppdatert som mulig for mest mulig fair konkurranse for dere som kjemper i toppen. Kommer hardt tilbake neste sesong. 

Lenke til kommentar

Føles veldig rart å ha en bye week. Nesten så jeg håper at spillerne mine underpresterer slik at de forhåpentligvis har en god del krutt igjen neste uke. :wee:

Hvem av de som kom til playoffs er forresten med i premieligaen? I førsteposten står det ikke at jeg er med, så regner med at den ikke er oppdatert/riktig.

Lenke til kommentar

Føles veldig rart å ha en bye week. Nesten så jeg håper at spillerne mine underpresterer slik at de forhåpentligvis har en god del krutt igjen neste uke. :wee:

Hvem av de som kom til playoffs er forresten med i premieligaen? I førsteposten står det ikke at jeg er med, så regner med at den ikke er oppdatert/riktig.

Føles veldig rart ut for min del også... Håper de sparer sitt beste til neste uke :D

Jeg er også med.

Lenke til kommentar

Det stod mellom Gore og Montgomery som flex. Dessverre valgte jeg Gore som har fått to touchdowns "stjålet" av Turbin mens Montgomery har scoret to.  :dontgetit:

Edit: GIkk jammen meg min vei på tross av at jeg satte Montgomery på benken. Finale mot The Angels from Hell blir morro! Tapte finalen i fjor så håper det går bedre i år.

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Da blir det meg og Jens Kristian sitt Kristiansand Thunder Ducks i finalen! Vi har møttes to ganger tidligere i år, i uke 5 da jeg fikk min første seier for sesongen og Jens sitt første tap 101.82 - 88.88 og i uke 13 der jeg også vant 84.68-78.60. Forskjellen mellom oss har vært David Johnson som har vært opp i nærheten av 30 poeng i begge kampene. 

Skal jeg vinne må DJ ha en stor uke, men mange har vanskelige matchups denne uken. RW mot Cardinals, Bilal Powell mot Jets, nevnte DJ mot Seahawks, Davante Adams og Tyler Eifert. Disse lagene er topp 8 defenses i posisjonene spillerne spiller. Har en del vanskelige valg å gjøre med en benk som må byttes inn for en del av disse spillerne. Hvem som skal inn og ut sliter jeg veldig med! 

Håper på en jevn kamp, men er jævla nervøs for at jeg taper. Lykke til jens! :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...