jenskristian Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Takk for tilbudet, men det var egentlig ikke noen som slo meg som gode alternativer umiddelbart. Hadde ikke Rodgers hatt bye kunne han vært aktuell. Har imidlertid fått gjort en avtale med Lyspaere så tror jeg skal være OK nå. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Tror den skulle være rimelig fair. Redd for at du er better off pga en ganske gunstig gameplan videre for Texans, men liker litt risk og har trua på at Dez kan gjøre underverker videre Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Jeg synes også naturlig nok at handelen er fair. Kjedelig å gi fra seg Dez når han endelig er tilbake fra skade, men trenger desperat å oppgradere running back og liker Lamar Miller godt. Han har gjort det bra så langt, bare touchdowns som har manglet bortsett fra kampen mot Indianapolis. La oss håpe vi begge bllir fornøyde Ser nå at CJ Anderson sannsynligvis er ferdig for sesongen, så da trenger jeg hvertfall en ny running back! Endret 27. oktober 2016 av jenskristian Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Faen i helvette hvor jeg hater Russell Wilson. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Fy søren nå blir det jevnt i ligaen! Ligger an til at det nå blir hele 7 lag med best-record på 5-3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Endelig leverer Russell Wilson. Er tilbake i kampen om playoffs, men blir en jævla tøff kamp mot Martin denne uken. Må nesten vinne denne også for å kunne gå på feilskjær senere i sesongen. Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Ska sei det har blitt roligt her inne, ingen som følger med lengre? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Joda, jeg er her jeg. Vant nettopp en tight kamp mot Martin. Russell Wilson har snudd sesongen sin, og til tross for at Blount leverte en jævla bra kamp for Martin fikset Tyler Eifert biffen for meg slik at jeg nå er 5-5! Møter en Victorious Secret som er 3-7 av en eller annen rar grunn. Jævla uflaks når jeg ser igjennom de tidligere kampene hans og han leverte selvsagt sin beste kamp mot meg tidligere i år når jeg ble knust 124.40 - 99. 72. Heldigvis for meg er både Eddie Lacy (IR) og Davontae Freeman (bye) ute, men stiller fortsatt med et jævla bra lag. Riddick, Diggs og Austin er tre som er litt ustabile, men når de først lever er blir det ofte mye poeng. Er 5-5 etter å ha startet 0-4. Kan fortsatt nå playoffs, men da må den andre divisjonen slutte å vinne så jævla mye Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Alene på topp etter et nervedrama mot MythiC Legends. Får håpe det holder inn! Endret 15. november 2016 av petterpeggs Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Marerittsesong for meg. Halve laget underpresterer, og jeg har mistet et par til skader. Blir neppe noe playoff eller premiepenger på denne karen i år. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Rykket ned til utenfor playoff-plass denne runden... Har dog trua på at laget er sterkt nok til å skulle klare playoffs Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg er med jeg også. Playoffhåpet lever fortsatt i beste velgående på tross av en tøff uke mot Victorious Secret, som har et alt for godt lag til å være 3-7. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Leder med 25 poeng med Davante Adams og Novak igjen mot Aaron Rodgers... MÅ vinne denne ass. Trenger litt hjelp i divisjonen for å komme meg lengre opp, Mythic har heldigvis for meg gjort jobben, mens Hail Mary Passers skuffer slik at jeg med seier vil være en kamp bak både Kristansund Thunder Ducks og Hail Mary Passers! Spennende uker i vente nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Fire strake tap... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg hadde en god ledelse gjennom hele søndag helt frem til Rob Kelley satte i gang. Faktisk helt frem ti slutten av kampen når han hadde et løp på 60+ yards og en etterfølgende touchdown så jeg ut til å fra i lang seieren uten store problemer. Nå er det imidlertid ca uavgjort og jeg er avhengig av at Lamar Miller gjør det bedre enn Janikowski i natt. Det bør jo egentlig gå fint, men man vet aldri. En kicker kan fort få 15 poeng han. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Fikk sikret meg en deilig seier denne runden, men sitter likevel igjen med bismak etter at A.J. Green mest sannsynlig er ute resten av sesongen... Før det hadde jeg ett meget godt lag, men nå sliter jeg mer. Liker forresten ikke kicker og defense som spillere. Er tilnærmet ren lotto hvem som presterer eller ikke. Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Helt sinnsyk innsats av R. Kelley! Uansett hvordan det går i natt blir nok han god å ha i innspurten. I tillegg er Martin tilbake etter skade, og med en Gordon i form har jeg en tilsynelatende super trio på RB Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Kelly blir nok bra å ha fremover ja, Jones er sjangseløs når/vist han evt skikkelig frisk. For meg begynner ting å se bra ut, ligger faktisk som nr 1. Men vi er jo 4 stk som er 7-4, så det er ikke langt ned Utrolig spennende match mot Vennesla denne uken, men et lite slag i tryne at Luck mest sansynlig er ute. Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Happy thanksgiving alle sammen! Jeg hadde glemt hele dritten så nå må jeg stille med McKinnon på RB isteden for Martin:( Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Den blunderen du gjorde var ikke så dum alikevel det petter... 0.60 poeng flere med McKinnon, men det hadde nok ikke hjulpet. Laget mitt har funnet formen. Neste uke blir avgjørende om hvem som når playoff, tror jeg når playoff om jeg vinner neste uker, men er ikke 100 % sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå