Lyspaere Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Hahaha, det der er så sykt. Men det må jo ha vært andre poenginnstillinger der enn hva vi har nå? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Ja, var vel noe mer enn standard som vi kjører nå. Men det var mange gode prestasjoner den uken der uansett syns jeg. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Ja, så nærmere på det etterhvert, var ganske syk lineup den uka haha Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Kan garantere at jeg taper ukens matchup mot Kristiandsand Thunder. Ligger 0.48 poeng bak, jeg har igjen Derek Anderson og Jaquizz Rodgers mot hans Kelvin Benjamin. Garanterer det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Tja, Derek Anderson og Kelvin Benjamin vil "cancel each other out". Du vil få poeng for alle poeng Benjamin evt får. Quizz burde klare mer enn fem yards også. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Hjelper lite når Anderson kaster 15 picks Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Not gonna happen. Carolina var under mot Atlanta forrige uke når han måtte steppe inn og ble tvunget til å gå igjennom lufta for å bruke minst mulig tid. Tviler på at det skjer i dag. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Det er nok tid for at jeg også må innkassere årets første tap nå ja. Eneste lille sjansen jeg har er vel at Derek Anderson går ut med skade tidlig i kampen. Om ikke så klarer jeg ikke å dra ifra ved hjelp av Benjamin når Anderson får en del poeng han også hver gang Benjamin får poeng. Hadde håpet på en elendig kamp av Adams i SNF, men det gikk heller dårlig. Jeg tar sjansen på å gratulerer med seieren allerede nå Corporal Jenkinson! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg får som fortjent. Ligger med 3-1 nå, men taper soleklart denne uka. Har hatt skamflaks så langt med 3 seire og nest minst poeng av alle lag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg kan ikke huske sist gang jeg ble så utklasset som jeg ble denne uken. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Can't catch a f*cking brake. Taper med 2,78 poeng mot MythiC og er nå 1-4. Får en jo til å tanke, hva om Diggs ikke hadde vært skadet... Trøster meg med at jeg hadde 0 poeng å hente fra benken. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ayyyy, da vant jeg min første kamp! 1-4 hype! Ting blir forhåpentligvis litt bedre fremover, Russel Wilson sin ankel blir bedre etter bye-weeken han nettopp hadde, Jamaal Charles er forhåpentligvis snart tilbake, samme med Arian Foster og Tyler Eifert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Herregud, jeg må slutte å høre på "eksperter" på Fantasy Football. Sesongen min er i ferd med å gå i dass allerede. EDIT: 50 poeng på to spillere på benken. Fy faen. Endret 16. oktober 2016 av MartinF Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 At benk-qb'en får 0.2 poeng mer enn start-qb er vel ikke så mye å klage over, med mindre du taper med 0.1 Ser lovende ut for å komme meg opp på 3-3 nå, hjalp å få brady klar, men skal bli en hard kamp for å klare playoffs Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 At benk-qb'en får 0.2 poeng mer enn start-qb er vel ikke så mye å klage over, med mindre du taper med 0.1 Ble endel garbage-points på Cam Newton. Han var 15 poeng bak når jeg postet. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ser ut som jeg må belage meg på et andre strape tap etter en fenomenal åpning på sesongen. Alle bortsett fra Fleener har skuffet så langt denne uken. Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Meget misfornøyd med lagets innsats bortsett fra Gronk som ser ut til å være på vei tilbake for fullt! Med mindre fitzgerald fikser 43 poeng i natt ser det dårlig ut for denne runden(noe han neppe klarer.... eller??) Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Noen med QB til salgs? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 En allerede svak running back posisjon ble plutselig veldig mye svakere med skaden til CJ Anderson. Om noen har mye bra der, men trenger bedre wide recievers er det bare å komme med tilbud. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Usikker om jeg har noen running backs du liker, men alle minus David Johnson er jeg villig til å trade bort. Jaquizz er på bye og Jamaal Charles er ikke 100% enda, men om du trenger noe så vil jeg seff vurdere tradetilbudet! Faen, RIP Arian Foster. Trodde jeg skulle få litt produksjon fra hans side, jaja Ser bedre ut for mitt lag for øyeblikket. 3 strake seiere og 3-4. Møter et sterkt Epic Winning Team denne uken, og ber til høyere gudere for at Alshon Jeffery ikke får en god Jay Cutler denne uken. Er så jævla redd alle tre receiverne at jeg håper Jeffery og Jordy forstetter å underpresterer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå