Joffe42 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jupp jupp, 2 seiere sålangt, men AP ser rimelig ferdig ut. Spent på hva mr'n sier her. Ikke at han har bidratt så mye til nå da, men uansett utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Pokker også, hadde aldri trodd jeg skulle tape denne helga... Spesielt ikke etter Forte's innsats... Jeg var også helt sikker på at du kom til å slå meg etter den prestasjonen av Forte. Ganske utrolig at samtlige av dine andre spillere underpresterte denne uken med tanke på hvor bra laget ditt gjorde forrige runde. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Argh, for en vanvittig frustrerende runde. Åpnet godt med Blount på Torsdag, og en ok start på dagen i dag, men så har det gått helt i stå. Crowell får ikke til noe som helst, Newton presterer under pari fks. Panthers ligger under, så kan hende sistnevnte får endel garbage points på slutten nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Skulle hørt på tipsene og startet Stafford mot Green Bay... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Hvor mange er vi med i premiepotten btw? Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Fikk inn betaling fra 11, så det må sies å være et bra resultat! Bedre enn prestasjonen til laget mitt denne runden iallefall.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Eric Decker. Hvor i helvete er du? 0 poeng med 13 min igjen i Q4... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 kom inn med noen yrds der Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Tror alle skal være happy for at ingen startet KC defense i dag. 33 poeng nå. 7 turnovers, to def TDs. Jeez! Lenke til kommentar
10theri Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Seier har aldri vært nærmere. Leder med 11,08 før MNF. Jeg har Devonta Freeman, Corporal Jenkinson har Michael Thomas. Vinner jeg ikke denne så vinner jeg aldri Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Utrolig irriterende å spitte å se Marvin Jones få 32.50 og Carlos Hyde 24.50 poeng på benken min mens Kelvin Benjamin ikke får et eneste et og CJ Anderson bare 4.10. Heldigvis er jeg ikke den eneste som sliter denne uken så det ser ut som jeg klarer å dra i land seiren så lenge Julio Jones og Coby Fleener kan skrape sammen 7 poeng i MNF. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Seier har aldri vært nærmere. Leder med 11,08 før MNF. Jeg har Devonta Freeman, Corporal Jenkinson har Michael Thomas. Vinner jeg ikke denne så vinner jeg aldri Ikke mitt år ser det ut som. Alle underpresterer eller blir skadet. Kan ikke klage heller når jeg glemmer å bytte ut Arian Foster... Jaja, får håpe det kommer seg etterhvert... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Haha, skjønner ingenting av traden mellom meg og PetterPeggs Trodde jeg aksepterte å trade Crabtree vekk for Murray, men så siden at den traden allerede var gjort og jeg tradet i reverse. Svimle greier. Fått tradet Dwayne Washington for Josh Brown, litt sånn boom or bust opplegg, men tar sjansen. Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hehe rare greier, trader frem og tilbake? Forsåvid fornøyd med å få inn John Brown for Washington. MÅ jo løsne for Cardinals snart, å da tror jeg spillet til Brown vil komme deretter. Men ja, boom og bust Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Det rote var totalt min feil. Foreslo noe feil, trakk det tilbake, aksepterte feil (og alt i flere runder). Skal love å skjerpe meg, men trader gjerne murray for rett pris! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Nei, kommer ikke til å trade noen av dere David Johnson så gi faen i å gi meg latterlige dårlige trader please. 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Bra start på dagen takket være Julio Jones Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 3-1 og ting begynner å se bra ut for Joffe Redskins selv om 1 runde valget AP aldri ga meg mer en hodeverk. Uansett en viktig seier mot Vennesla denne runden. Men ellers jevn poeng fangs hos meg, fortsatt en del og gå på. Brown-Washington traden så fin ut første runde iallefall Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 Facebook minnet meg på dette sure tapet fra ligaen vår for fem år siden. Tapte med 0.52 poeng: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå