Joffe42 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Treg start her, fornøyd med seier selvsagt. Men AP skuffet stort, satser på han tar seg opp utover. Som forventet en helt annen Luck enn hva vi så i fjor, meget positivt. Kjedelig å sette langskuddene Mike Wallece på benken når han slår til med 16,20 i week one, men det kan umulig fortsette. Utrolig viktig å få med seg en seier når så mye ikke helt stemte. Har god tro på høyere poengsummer generelt i neste uke. Lite pluss at Watkins ser ut til å mangle hos Torshov Pushers neste uke. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Keenan Allen er ute for sesongen. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Veldig fornøyd med min første uke. Takket være Anderson og Hyde tok jeg en komfortabel seier mot Make American Gronk Again. Jeg var nervøs før Rams - 49ers siden jeg ledet med ca 15 poeng og hadde Hyde igjen mens motstanderen hadde Gurley og Rams sitt forsvar. Så for meg at det skulle bli jevnt, noe det heldigvis for meg aldri ble. Satser på en en bra uke neste helg også og at Dez Bryant og Coby Fleener finner formen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Viktig at alle er inne å sjekker jevnlig. Det er som Martin beskriver i introduksjon forventet at man får svar på trade request ila 24 timer +/-. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 (Du trakk din før jeg rakk å svare, sånn btw. ) Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Haha, ja den var ikke rettet mot deg Martin mer en generell oppfordring Edit: Martin, la fram forslaget en gang til. Du ser nok hvorfor jeg trakk det. Haha. Lov å bære optimist, meeeeeeeeeen noen ganger er man litt i svime når jeg foreslår ting.. Endret 14. september 2016 av Lyspaere Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Ser den! Jeg har vært så fullstappa av essays og dritt den siste uken, så har egentlig ikke rukket å være så aktiv som jeg ønsker. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Viktig at alle er inne å sjekker jevnlig. Det er som Martin beskriver i introduksjon forventet at man får svar på trade request ila 24 timer +/-. Regner med dette kanskje var rettet mot meg. Jeg har sett traden jeg har blitt tilbudt, men har rett og slett gått så mye frem og tilbake på om jeg vil akseptere eller ikke at jeg ikke har klart å svare. Tilbudet er rett og slett så fair for begge parter at det går mer på hvordan jeg vil konstruere laget mitt. Skal skjerpe meg og svare i dag Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Helt i orden det Var mer en oppfordring til ligaen vår generelt. Fy fader så gøy det er å være igang igjen. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jepp. Gir kampene det lille ekstra når man har fantasy å følge med på! Lenke til kommentar
Joffe42 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Va sikker på at sesongen til Marshall var over der, men ser ut til å gå fint. Kunne blitt en katastrofal trade det der... Endret 16. september 2016 av Joffe42 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Tradet Decker for Hill forrige onsdag i en av ligaene mine, denne kampen ga en bitter ettersmak... Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Va sikker på at sesongen til Marshall var over der, men ser ut til å gå fint. Kunne blitt en katastrofal trade det der... Glad for å se han komme ut på banen igjen. Prøvde å trade han bort til fire forskjellige lag i går, var litt bitter på at alle sa nei når han gikk i garderoben.. Men 101 yards og forhåpentligvis skadefri er helt greit det Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Er på jakt etter medium tire RB, eller eventuell en top RB. Skal i hovedsak fungere som backup RB. Noen der ute? Send i North Norwegian Saints' vei Endret 16. september 2016 av Lyspaere Lenke til kommentar
10theri Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Har registrert ditt trade-forslag Lyspaere, men vil tillate meg å avvente litt før du får et svar. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Benket Isiah Crowell igjen denne uken jeg... skulle ikke gjort det! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Pokker også, hadde aldri trodd jeg skulle tape denne helga... Spesielt ikke etter Forte's innsats... 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Mange merkelige resultater i dag, mye på grunn av mange spillere som har gått ut med skade. I vår liga ser jeg ut til å henge greit med på tross av en dårlig dag av Fleener og Hyde. Håper Bortles kan skrape sammen noen garbage time poeng slik at jeg har mest mulig margin før motstanderen har 3 spillere igjen i SNF. Han pleier å være god på det... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Bortles levde opp til forventningene. Skrapte sammen ca 13 poeng siste quarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå