MartinF Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Tre polls oppe i førsteposten. Vil oppdatere den med mer info i morgen. Ligaen er også aktivert nå, men jeg er usikker på om jeg skal hive ut lagene, så det er åpent for alle å melde seg på? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Er vel likså greit å gjøre det - MartinF? Så melder de som vil seg på? Er i grunn samma hvordan du velger å gjøre det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Ok, men jeg får ikke tømt ligaen, da den må ha minimum fire lag. Jeg gjorde det enkelt og fjernet samtlige lag, minus de som har meldt fra i tråden her. Ligaen har nå plass til 12 lag. "Førstemann til mølla"-prinsippet gjelder, selvfølgelig. Gi beskjed i tråden her hvem du er i ligaen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Førsteposten er oppdatert med ny informasjon! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Konge, bra jobbet Martin! 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg har lagt laget mitt tilbake i ligaen og er klar for en ny sesong. Etter finaletap i fjor er kun seier godt nok! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Trodde jeg hadde meldt ifra her, men var fjernet fra laget. Meldte meg inn, North Norwegian Saints. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2016 Endret litt på førsteposten igjen. Er det noen av dere som er påmeldt nå som ikke er interessert i å være med i premieligaen? Lenke til kommentar
10theri Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Lag for sesongen 2016: Make America Gronk Again (MartinF) $ Victorious Secret (10theri) $ Hail Mary Passers (petterpeggs) $ MythiC Legends (MythiC8) $ The Angels from Hell (Corporal Jenkinson) $ North Norwegian Saints (Lyspaere) $ Kristiansand Thunder Ducks (jenskristian) $ Ledig plass! Ledig plass! Ledig plass! Ledig plass! Ledig plass! Haha, kunne ikke unngå å flire av denne. 1 Lenke til kommentar
10theri Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 På tide å snakke draft-dato? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 På tide å snakke draft-dato? Jepp. Jeg er i prosessen med å flytte tilbake til statene, så jeg har ikke mulighet til å drive en draft kommende helg. Da står vi igjen med fire uker som er aktuelle. Ser ut som Søndag kveld er den dagen med flest stemmer. Klokkeslett har tidligere vært 21.00 norsk tid, og jeg tror vi setter den til det i år også, om det ikke er noen innvendinger på det? Jeg skal lage en poll med 14/8, 21/8, 28/8 og 4/9, så får vi se hva som passer best for folk her inne. -- Premieligaen. Hvis vi setter summen til 150,- pr. deltager, er det noen som da ikke ønsker å være med? Ser det er to stykk som har skrevet at deltagelse avhenger av sum. Trenger fortsatt en deltager som kan ta på seg ansvaret for innbetalinger og utbetalinger. -- Er fortsatt fire ledige plasser i ligaen. Skal jeg høre via #NFLNor på Twitter om det er fire deltagere som vil delta, eller er det noen her inne som har venner som er interessert? Helst deltagere som vil delta i premieligaen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hold av minst én plass, skal høre med en kompis, kan høre med en annen også 1 Lenke til kommentar
petterpeggs Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Jeg kan godt ta på meg å samle inn betaling, men på en betingelse; ingen draft 4/9. Det er helt umulig for meg? Endret 1. august 2016 av petterpeggs Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 4/9 Blir vanskelig for meg også. 150,- er fint. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 150,- / 200,- funker fint for meg. Har vel ikke problem med noen av datoene. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 150 er fin sum. 4/9 passer ikke, alt annet passer - men helst ikke 21/8 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Har dessverre ikke fått napp (enda), så du trenger ikke å holde av noen plasser for meg... Lenke til kommentar
Balthorion_84 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) jeg er med. 150/200 ok. Har stemt på draft dato. 14. august er umulig for meg. Ønsker gjerne at draft-rekkefølge angis noe før 30 min draft. Så slipper jeg å legge flere strategier. Endret 7. august 2016 av Balthorion_84 Lenke til kommentar
10theri Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Tar på meg æren for å nå ha fylt opp ligaen med 3 nye spillere. Bra karer, så dette tror jeg blir helmaks! 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Konge 10theri. Bra jobbet. Er for øvrig i mot å endre på draft-rekkefølgeoppsettet vi har hatt. Synes det er litt av sjarmen å ikke kunne planlegge hvilket pick man har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå