MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Johnson har også prestert for dårlig. Never say never med megatron på laget 2 TDs, men bare 29 yards. Det ER katastrofe. EDIT: KUK MEG I ROMPA! Nå våknet Fitzgerald. Game, set and Match. God natt til Fantasy. FØKKKK!!! Endret 18. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Endelig leverer Larry Fitzgerald!!! EDIT: ikke si for mye enda, husk hva som skjedde sist helg med Welker Endret 18. september 2011 av CaptainKangaroo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan skal man vinne når man møter et lag med tre RBer som har to TDs hver, samt et Lions defense som får muligens sesongens beste fantasy sum... Det kommer aldri til å gå for meg. Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jamaal Charles ute med kneskade. Ikke bra... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Er bare å glemme denne uken fort som faen. Å bli så jævlig rævpult er helt jævlig. Foster slår opp skaden, Welker får ikke noe som helst, Mike Williams med -4 yards, og C. Johnson har totalt 29 yards (dog to TDs). Møter et lag som scorer over 70 poeng bare på running backene, pluss Lions defense som spiller sin beste kamp ever og noterer seg med 21 fantasy points. Disse fire er omtrent nok til å slå min totalsum. Tragisk, og faen så irriterende. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Haha, latterleg jevnt mellom Like a Boss og Oslo Bulls, 108.75-108.50 Eit kvarter igjen av Eagles kampen, det blir spanande Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Usj, Austin ute i 2-3 veker med hamstring =\ Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er bare å glemme denne uken fort som faen. Å bli så jævlig rævpult er helt jævlig. Foster slår opp skaden, Welker får ikke noe som helst, Mike Williams med -4 yards, og C. Johnson har totalt 29 yards (dog to TDs). Møter et lag som scorer over 70 poeng bare på running backene, pluss Lions defense som spiller sin beste kamp ever og noterer seg med 21 fantasy points. Disse fire er omtrent nok til å slå min totalsum. Tragisk, og faen så irriterende. Men må huske på at jeg tapte med det samme laget sist uke da, så snur fort. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Haha, latterleg jevnt mellom Like a Boss og Oslo Bulls, 108.75-108.50 Eit kvarter igjen av Eagles kampen, det blir spanande Gikk visst ikke min vei. Balle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Men må huske på at jeg tapte med det samme laget sist uke da, så snur fort. Mest fordi Big Ben sugde balle... Når han presterer normalt så skal dine tre RBs og Big Ben samle minst 80-90 poeng totalt alene. Men det er jo det som er sjarmen med Fantasy Football. Det går litt opp og ned. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Villig til å gjøre en trade men Mendenhall. Noen intr? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Interessert, noen du har lyst på hos meg? Innherred Vikings (Ja, skiftet navn igjen:p for siste gang) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 FÆTT!!!! Chat på Fantasy-siden nå Det kan bli genialt! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Interessert, noen du har lyst på hos meg? Innherred Vikings (Ja, skiftet navn igjen:p for siste gang) hmm jeg suger til å tenke meg ut en trade. trades skremmer meg. men jeg sikler på graham, vick og jennings. hehe Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 FÆTT!!!! Chat på Fantasy-siden nå Det kan bli genialt! Morsomt. Eg satt å tenkte i helga at kvifor er i h******* er ikkje det ein chat her? Det gjer heile greia betre imho Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Interessert i Matt Schaub? Ser ut til QB'ane dine sliter litt. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 ja, men ikke mot mendenhall Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Usikker på hvordan skal jeg skal gå frem fremover... Foster er småskadet og usikker, og ingen av mine QBer klarer å poste solide nummer. Sliter med den ene flex-posisjonen også... Endret 21. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Hva gjør vi med Oslo Bulls som fortsatt ikke har vært aktiv i ligaen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå