MythiC8 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Fikk ikke glede av Dion Lewis mer enn en halv kamp nei. DeAngelo Williams virker hvertfall å være en bra pickup, syke tall på både han og A. Brown denne runden, deilig at Big Ben er tilbake, til tross for at jeg faktisk møtte han denne uka. Ellers registrerer jeg at jeg nok en gang velger feil QB, ikke valgt riktig mellom Cam og Brees siden uke 1 (unntatt bye/injury). Uansett veldig fornøyd med begge akkurat nå. Alt i alt en kjemperunde i fantasy, men som pats fan er Lewis skaden dog en dobbel nedtur. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Du burde trade bort en av QBene dine Prøvde å plukke opp DeAngelo selv, men hadde for lav waiver priority. Leder ukens matchup med 6.58 poeng før Danny Woodhead spiller for No Punt Intended. Blir overrasket om jeg vinner... Varte faen meg i 5 minutter. Endret 10. november 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
10theri Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Moro å endelig få en seier igjen. Bare så synd at jeg sannsynligvis er nødt til å vinne samtlige av de 4 siste også, skal jeg ha noe som helst håp om playoff. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Snakk om å synge på det siste verset Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Som forventet en håpløs runde. 5 wr/rb ute med bye/ia, da ble det fryktelig tynt utpå der. Men, fortsatt med i kampen om bye week i playoffen Lenke til kommentar
10theri Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Aldri så lite spenning rundt de siste playoffplassen. 3 lag ligger likt med 5-6 men jeg kommer diltende bak med 4-7. Med 2 runder igjen skal det vel holde hardt at jeg henter inn 2 av disse lagene, men moro med (bitte)litt spenning inn mot sesongslutt. Slik spilles de 2 siste rundene: Hail Mary Passers: Week 12 - North Norwegian Saints (10.)Week 13 - Kristiansand Thunder Ducks (4.) Vennesla Chargers: Week 12 - MythiC Legends (3.)Week 13 - High Voltage Football (1.) No Punt Intended: Week 12 - High Voltage Football (1.) Week 13 - Victorious Secret (8.) Victorious Secret:Week 12 - The Angels from Hell (9.)Week 13 - No Punt Intended (7.) Endret 26. november 2015 av 10theri 1 Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg tviler på at jeg kommer til å nå playoffs i år desverre. Møter først MythiC Legends (7-4), og deretter HighFoltageFootball (9-2), og jeg bør helst vinne begge for å komme blant top 6. Med Romo skadefri, Doug Martin i storform og noen gode matchups her og der bør det være mulig, men det er langt fra sannsynlig. I tillegg til at fantasy-laget mitt flopper gjør også samtlige av Chargers, Chelsea, det norske landslaget og Start det ekstremt dårlig. Ikke akkurat en godt periode for meg som sports-fan. Kampoppsettet du har skrevet er forresten helt feil 10theri. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Kampoppsettet du har skrevet er forresten helt feil 10theri. HELT feil var det da ikke Bare feil weeks og feil motstander for deg i uke 13. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Plukket opp Stafford denne uken jeg. Helt ok add føler jeg. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Likte dårlig at du spilte han mot meg. Har selv Stafford i en Anne liga så måtte sitte å håpe han gjorde det bra, men ikke for bra ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Hadde ikke så mye valg. Jeg plukket han opp fordi jeg trengte en QB å starte. Har hatt en liten opptur de siste ukene, derfor landet jeg på han foran et par andre. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Blææ... For en møkkasesong for min del. Jeg har holdt aaaalt for lenge på de store navnene som ikke presterer... Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Droppet Doug Baldwin til fordel for teammate Thomas Rawls før runden, virket som en god avgjørelse på det tidspunktet.. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 2poeng unna å bli mestscorende lag i regular season.. Men regner med jeg sikret #2 seed og playoff bye på tie breaker (1-1 head to head, 41p foran totalt) så skal ikke klage for mye Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Sykt irriterende å miste #2 i siste faens match. Nå skal du se jeg ryker i første runde i playoffen. Slår aldri feil! Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Playoffs? Playoffs! Har en god spillere i storform, så nå kan alt skje. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Det er heeelt sykt at Hail Mary Passers er på en Overall 5th place, med Breakdown på 10th Lenke til kommentar
10theri Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Vel vel, moro så lenge det varte. Når begynner neste sesong....? Lykke til dere som spiller playoff. Holder en knapp på HighVoltage. Heier på TDs. Endret 8. desember 2015 av 10theri Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Bye week i play off ja. Så kamp mot Thunder ducks eller Hail mary. Håper Dalton, AP, julio jones og b. Marshall holder koken gjennom desember. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Mistet #2 seed i siste runde i regular season, og blir utklasset i første runde play-off. Kjedelig når man endelig har en ok sesong... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå