Corporal Jenkinson Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Dette bør få deg til å føle deg bedre. I dag gikk absolutt alt min vei i tillegg til at du var uheldig med mange av dine spillere. Etter en dårlig start kan det se ut som ting er i ferd med å snu for min del. Kommer til å være 3-4 etter denne runden med to seiere på rad. Tror kanskje jeg taper ja... Hadde tapt uansett om Aaron Rodgers, Demaryius Thomas og Bernard ikke hadde hatt bye. Du har helt latterlige WRs ass. Spinnvilt lag du har! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Var heldig med valgene av Brady og Bryant som jeg fikk sent siden de begge var suspendert i tillegg til at jeg plukket opp Gurley og Evans på waivers. Kombiner dem med Hilton, Jeffrey og Cooper som alle var vært OK eller bedre og Bell som førstevalg så ser det bra ut. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg er i ferd med å gi North Norwegian Saints (0-6) sin første seier i år og pent blir det ikke. Moro dette fantasy greiene.... ... .. . . . . . Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Han trenger nok seieren for uten Arian Foster resten av sesongen blir det adskillig tøffere for han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Hater uker som det her, når ingenting går veien. Regner med Flacco sanker en 2-3 poeng i morgen nå, bare for å vise meg fingeren skikkelig... Lenke til kommentar
10theri Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Han trenger nok seieren for uten Arian Foster resten av sesongen blir det adskillig tøffere for han. For jeg trenger jo ikke seieren i det hele tatt.... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Sjekk tradeblocken om jeg har noen spillere som er interessante. Skulle hatt meg en ny RB. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Han trenger nok seieren for uten Arian Foster resten av sesongen blir det adskillig tøffere for han. For jeg trenger jo ikke seieren i det hele tatt.... Fair poeng. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 At jeg, North Norwegian Saints, endelig skal få en seier er jammen på tide! Makan til ugunstige oppgjør har jeg har hatt.. 0-6 reflekterer ikke laget som jeg besitter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 0-6 reflekterer ikke laget som jeg besitter. Det var konklusjonen jeg kom frem til også, når jeg så på laget ditt her for noen dager siden. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Ja, det kjipe er også at jeg ikke har bomma noe særlig på start/sit vurderinga mi, da jeg ranker nr. 1 på coach... Men, så er ikke Cobb og Lynch garantister på poeng tydeligvis. Jeg kunne helt klart gjort noen bedre moves på free agent market, men har vært for feig til å gi opp Cruz. Det er vel sånn ca. den eneste tingen jeg tar selvkritikk på (for å være litt selvgod...) Sånn er det med fantasy. Kan fort være at jeg går på 6 seire nå, om jeg er heldig. Lynch våkna denne runden, og Cobb kan komme tilbake neste runde etter å ha fått hvilt litt. Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har alt for mange gode RBs og ingen WRs, så om noen har en solid WR de vil bytte mot Dion Lewis, Chris Johnson, Darren McFadden eller Carlos Hyde er det bare å by. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Blir ikke mye poeng på oss i dag Martin... Le'Veon Bell ser ut til å være ute i en lengre periode. Velkommen til klubben jenskristian Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Nei, er rolig så langt... Har i det minste en QB nå som ikke er stuck på 2 poeng langt uti 4th quarter, og har en TD på Hopkins. Får håpe det tar seg opp litt til. Freeman kan gjerne skru på turboen litt nå! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Dårlige nyheter med Bell for meg ja. Føler jeg fortsatt har et solid lag, men Charcandrick West kan ikke akkurat erstatte Bell. Får håpe han er ikke er ferdig for sesongen. Føler med JohnFinstad også som byttet til seg Steve Smith før denne runden. Han er nå ferdig for sesongen. Fryktelig mange skader denne uken. Endret 1. november 2015 av jenskristian 1 Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Skikkelig uheldig med Smith-traden ja. At Dion Lewis, som jeg byttet bort, leverer nok en kjempekamp er i tillegg salt i såret. Må dog regne med noen skader gjennom sesongen, så er langt fra noen krise. Spillere som Leveon Bell og Jamaal Charles er selvfølgelig langt større tap for sine respektive lag, og føler derfor ikke jeg har særlig grunn til å klage. Endret 1. november 2015 av JohnFinstad Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg skal kanskje ikke klage på den traden siden jeg tradet bort Smith, men var litt kjipt å ikke få Lewis tidsnok til å sette han inn i laget til denne runden Men det blekner jo i forhold til å benke Drew Brees, 47.54.... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Ouch, men du ligger fortsatt godt an da. En gjennomsnittlig kamp fra Cam så tar du nok seieren. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 var litt kjipt å ikke få Lewis tidsnok til å sette han inn i laget til denne runden Jeg la merke til det der, og syns det var litt synd for din del. Jeg trodde trades før torsdag ville utsettes, men alt etter ville gå umiddelbart, men det stemmer ikke. Om det er noe alle vil, så kan vi fjerne review på trades slik at de går igjennom umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå